• شنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۵ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 95102515590
  • منبع : نمایندگی کرمان

وزیر دادگستری در کرمان:

راه و اهداف آیت‌الله هاشمی نباید روی زمین بماند

راه و اهداف آیت‌الله هاشمی نباید روی زمین بماند

وزیر دادگستری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خطاب به مردم و مدیران گفت که نباید راه و اهداف آیت‌الله هاشمی روی زمین بماند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی ظهر امروز - 25 دی ماه - در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور محسن هاشمی رفسنجانی و استاندار کرمان و مسئولان استان برگزار شد، ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی مرد سرافراز و ماندگار تاریخ معاصر ایران است.

وی نقش آیت الله هاشمی را بی بدیل و بی نظیر دانست و ادامه داد: ایشان منشاء تحولایت بزرگ در کشور و منطقه می باشند و از دست دادن چنین استوانه ای برای ملت سخت بود؛ چرا که ایشان برای مدیران ما یک پشتوانه و یک ستون مستحکمی بودند.

وزیر دادگستری خطاب به مردم و مدیران که نباید راه و اهداف آیت الله هاشمی روی زمین بماند، عنوان کرد: کشور از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و از استان کرمان که دارای مختصات برجسته و ممتازی است، انتظار بیشتری داریم، اما مهم آن است که مسیر توسعه و هدفگذاری ها دقیق و برنامه ریزی‌ها حساب شده باشد.

پورمحمدی تصریح کرد: حرکت اگر منسجم باشد خود را خوب نشان می دهد و بسیاری از کاستی ها را جبران می کند؛ در نتیجه ایجاد امید و انگیزه در بین ملت می کند و همچنین جذب سرمایه می کند.

وی با بیان این مطلب که مدیریت در کشور ما از نوع سخت می باشد ابراز کرد: مدیریت سخت، مدیریتی است که فقط به هزینه و ابزار نگاه می کند، راندمان و نرخ بهره بری آن بسیار پایین می باشد، اما آنچه که در استا ن کرمان در حال رخ دادن می باشد، تبدیل مدیر سخت به مدیریت نرم است.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه هدفگذاری دقیق که منجر به خلق منابع و ثروت شود مهم است، اذعان کرد: در استان کرمان این اتفاق در حال رخ دادن است، اما متاسفانه عمر مدیریت ها کم بوده و مهم این است که فضای مدیریت استان ها را از فضای سیاسی دور نگه داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha