• جمعه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 95111510032
  • منبع : نمایندگی گیلان

راه‌اندازی رشته های جدید در مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی گیلان

راه‌اندازی رشته های جدید در مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی گیلان

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی گیلان از موفقیت موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی شعبه رشت در اخذ 6 رشته جدید خبر داد و گفت: در صورت تصویب رشته های درخواست‌شده امید است پذیرش دانشجویان به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد افزایش یابد.

آریامن قویدل در گفت وگو با ایسنا، از موفقیت موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی شعبه رشت در اخذ 6 رشته جدید در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد خبر داد و اظهار کرد: رشته های کارشناسی ارشد شامل عمران، سازه هیدرولیکی و معماری بوده است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان گیلان با بیان اینکه مراکز علمی کاربردی رشت، رودسر، لنگرود و انزلی نیز مجموعا موفق به اخذ 14 رشته جدید در مهر و بهمن 95 شده اند، افزود: سایر رشته های مورد نظر نیز در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی درخواست شده و شرایط برای اجرای این دوره ها در صورت موافقت با درخواست دوره، فراهم شده است.

وی درخصوص توسعه موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی شعبه رشت و مراکز علمی کاربردی، تصریح کرد: 989 نفر در مهر و بهمن 95 در مراکز و موسسه پذیرش شده اند که شامل 451 نفر در موسسه در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد، 103 نفر در مرکز رودسر، 289 نفر در مرکز انزلی، 109 نفر در مرکز رشت و 37 نفر در مرکز لنگرود است.

قویدل خاطرنشان کرد: در صورت تصویب رشته های درخواست‌شده امید است پذیرش دانشجویان به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در این مدت اقداماتی درخصوص اخذ مالکیت فضای آموزشی لنگرود صورت گرفته است، عنوان کرد: امیدواریم با توجه به ساخت بنای موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی شعبه رشت در فضای جدید آموزشی در مجاورت مسکن مهر در مساحتی حدود 7 هزار متر مربع، شاهد توسعه هرچه بیشتر و کیفی سازی آموزش های بلندمدت باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۱-۱۵ ۱۵:۴۲

رشته دادن به اين مراكز به چه قيمتي و با چه امكاناتي؟ چند هيات علمي ثابت دارند؟ اصلا چند مدرس مرتبط با رشته دارند؟ چقدر فضا و امكانات و تجهيزات دارند؟