• دوشنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95111812759
  • خبرنگار : 30054

ایسام؛ نگاهی نو به خرید و فروش در ایران

ایسام؛ نگاهی نو به خرید و فروش در ایران

با توجه به انواع خرید و فروش‌هایی که در شهر انجام می‌شود و هر کدام مشکلات و معضلاتی به همراه دارد، سایت ایسام به نگاهی نو در این زمینه پرداخته است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سایت ایسام که بیش از پنج سال است در زمینه مبادلات کالا فعالیت می‌کند، تغییراتی را در این حوزه به‌وجود آورده است. در این سایت، کاربران اینترنتی با هر جنسیت، سن، سلیقه و مهارت، همچنین کسب و کارهای کوچک مثل مغازه‌دارها و شرکت‌های کوچک و بزرگ می‌توانند به خرید و فروش بپردازند.

بنابر اعلام این سایت، ایسام بهترین محل برای فروش محصولات و کالاهای کسب و کارهای کوچک و بزرگ است، مثلا مغازه‌دارهای سراسر کشور می‌توانند اجناس خود را در ایسام برای فروش ثبت کنند و به این صورت در کمتر از پنج دقیقه با یک فروشگاه آنلاین قدرتمند مواجه می‌شوند که هزاران خریدار از سراسر کشور به آن دسترسی دارند؛ شرکت‌های کوچک و بزرگ نیز می‌توانند رایگان در ایسام فروشگاه اختصاصی برای خودشان درست کنند و کالاهای خود را برای فروش در آنجا قرار دهند.

ایجاد فروشگاه و ثبت کالا در ایسام رایگان است و فروشنده بعد از فروش رفتن کالا به ایسام تعرفه پرداخت می‌کند، در حال حاضر در ایسام بیش از ۳۰ هزار فروشنده از سراسر کشور فعال هستند و اجناس خود را از طریق ایسام به فروش می‌رسانند، از لباس، زیورآلات و لوازم‌آشپزخانه گرفته تا فرش و وسایل‌برقی و کالاهای دیجیتال در ایسام خرید و فروش می‌شود.

در ایسام بیش از ۱۵۰ هزار کالای مختلف در دو هزار گروه کالا، آماده برای خرید ثبت شده و از این نظر بزرگ‌ترین بازار اینترنتی ایران است، کاربران قبل از خرید، فرصت کافی دارند برای اینکه تمام کالاهای مشابه را ببینند و با یکدیگر مقایسه کنند و بعد از خرید کالا هم، وجه کالا نزد شرکت ایسام می‌ماند؛ خریداران ۲۴ ساعت وقت دارند تا کالای خریداری شده را تست کنند و در صورتی که کالای دریافتی آنها مغایرتی با آنچه که سفارش داده بودند نداشت، دستور پرداخت را در سایت ثبت می‌کنند و ایسام پس از تایید خریدار و رضایت خریدار از کالای دریافت شده، وجه را به فروشنده می‌دهد.

ایسام، برای اولین بار به کاربران امکان خرید و فروش به صورت مزایده را هم می‌دهد و از این‌رو فروشندگانی که به فرهنگ "هر چه بیشتر، بهتر" اعتقاد دارند، از این بخش استقبال ویژه‌ای می‌کنند و جالب اینکه مزایدات ایسام از دو هزار تومان شروع می‌شود.

 علاقه‌مندان می‌توانند برای انجام معاملات خود به سایت ایسام  مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha