• سه‌شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95111913290
  • خبرنگار : 71505

مصوبات امروز شورای شهر تهران

مصوبات امروز شورای شهر تهران

رییس شورای اسلامی شهر تهران در تشریح مصوبات سیصدوبیست و هفتمین جلسه علنی این شورا گفت: در این جلسه الحاق یک تبصره به مصوبه تعیین بهای خدمات بهشت‌زهرا (س) و یک فوریت طرح الحاقیه مصوبه مجوز اخذ عوارض تمدید پروانه‌های ساختمان‌های نیمه کاره به تصویب اعضای این شورا رسید.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در پایان سیصدوبیست‌وهفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران و در تشریح مصوبات این جلسه گفت: یک فوریت طرح الحاقی اصلاحیه مصوبه اخذ عوارض تمدید پروانه ساختمان‌های نیمه‌کاره با اکثریت آرای اعضای شورا به تصویب رسید. ساختمان‌های نیمه کاره از زمان شروع به کار دو تا سه سال مهلت دارند تا کار خود را به پایان برسانند.

وی افزود: مقرر شده بود که ساختمان‌هایی که کار آنها به صورت نیمه کار باقی می‌ماند، ظرف مدت یک سال ادامه کار خود را تمدید کنند، اما برداشت شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران این بود که مالک به ازای تمدید یک ساله ادامه روند ساخت، مبلغی را اضافه‌تر پرداخت کند که فوریت این طرح به تصویب اعضاء رسید تا در کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: تعاونی‌های انبوه‌ساز نیز باید در زمان قانونی معین شده کار خود را به پایان برسانند که این موضوع نیز برای بررسی بیشتر درخصوص زمان پایان، به کمیسیون‌ها ارجاع داده شد.

چمران همچنین به یک فوریت طرح یک تبصره به مصوبه تعیین بهای خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا (س) در جلسه امروز اشاره کرد و افزود: یک فوریت این طرح در جلسه توسط اعضا مورد بررسی قرار گرفت. در این طرح آمده بود که وزراء و ادارات مختلف شخصیت‌هایی را به سازمان بهشت زهرا (س) معرفی می‌کنند تا از بازماندگان آنها در قبال ارائه خدمات وجهی دریافت نشود. اعضای شورای شهر تهران پس از بررسی مقرر کردند که وزراء و اداراتی که این افراد را معرفی می‌کنند باید وجه خدمات ارائه شده را بپردازند.

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: یک فوریت این طرح به تصویب رسید تا برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌های ذی‌ربط ارجاع داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha