• سه‌شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95121710948
  • خبرنگار : 71505

حکیمی پور:

شهرداری تهران سیاسی شده است

شهرداری تهران سیاسی شده است

عضو شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت و دخالت شهرداری تهران در امر انتخابات پیش‌رو گفت: شورای شهر تهران سیاسی نیست بلکه متاسفانه شهرداری تهران سیاسی شده است.

به گزارش ایسنا، احمد حکیمی‌پور در تذکر پیش از دستور خود در سیصدوسی‌وششمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به تذکر تندگویان درخصوص درآمدهای تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر تهران و عدم پاسخگویی سازمان زیباسازی درباره این درآمدها اظهار کرد: این عدم پاسخگویی از تبعات سیاسی شدن مدیریت شهری است. وقتی مدیریت شهر به دنبال بستن لیست انتخاباتی و فعالیت انتخابات باشد بی‌تردید شاهد چنین مواردی خواهیم بود.

وی افزود: شورای اسلامی شهر تهران سیاسی نیست بلکه متاسفانه شهرداری تهران سیاسی شده است.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: در بسیاری از قسمت‌های شهرداری تهران چنین وضعیتی مشاهده می‌شود و درآمدها واقعی نیستند. به طور نمونه مگر درآمدهای برج میلاد به صورت واقعی و دقیق اعلام می‌شود؟

حکیمی‌پور در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به بازدید کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران از بوستان جنگلی چیتگر گفت: علی‌رغم اینکه از قبل و در نامه‌ای کتبی این بازدید به روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران اعلام شده بود اما این بازدید اعضای کمیسیون سلامت توسط روابط عمومی پوشش رسانه‌ای داده نشد که در اعتراض نسبت به این موضوع اعلام شد که نامه کمیسیون به روابط عمومی گم شده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه این تبعیضات به شورا ورود پیدا کرده و مشکل‌ساز شده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تذکراتی که در صحن شورای اسلامی شهر تهران داده می‌شود، متاسفانه به شهرداری ابلاغ نمی‌شود. بنده تذکری نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز در صحن شورا داده‌ام اما این تذکر به شهرداری نرفته و من نیز پاسخی دریافت نکرده‌ام، لذا لازم است که در این خصوص توجه ویژه‌ای داشته باشیم و تذکرات به شهرداری تهران ابلاغ شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha