• سه‌شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95121710966
  • خبرنگار : 71368

در شورای شهر مطرح شد

از گلایه نسبت به شوخی دو مجری تلویزیون تا انتخاب شهردار براساس توانمندی‌های حرفه‌ای

از گلایه نسبت به شوخی دو مجری تلویزیون تا انتخاب شهردار براساس توانمندی‌های حرفه‌ای

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از شوخی دو مجری تلویزیون با قوم لر گلایه کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل دوستی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه متاسفانه چندی پیش شاهد بودیم که دو مجری تلویزیون با قوم لر شوخی کرده‌اند، گفت: همه اقوام ایران جزو ایران هستند و نباید در مورد قومیت شوخی کرد و آن را به سخره گرفت و برهمین اساس از دادستان می‌خواهم به عنوان مدعی‌العموم وارد شود.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: رسانه ملی نباید اقوام را مورد سخره قرار دهد و آن را به عنوان دستاویزی برای خنده باشد.

به گزارش ایسنا، عباس جدیدی نیز صبح امروز در نطق پیش از دستورش با نشان دادن فیلمی کوتاه از سخنانش درخصوص تسویه‌حساب 72 ساعته مطالبات شهرداری گفت: من در مورد وصول مطالبات سخنانی داشتم که متاسفانه در فضای مجازی به دستاویزی بدل شد و حتی نامم به عنوان فردی که آخرین نفر دو فوریت تشکیل حقیقت‌یاب پلاسکو را امضاء کرد نیز با حواشی روبه‌رو شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به حواشی ایجاد شده در مورد سخنانش گفت: من منتقدان را می‌بخشم اما حلال نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه من این افراد را می‌بخشم اما حلال نمی‌کنم، گفت: این حق من نیست و حق‌الناس است و این کارها عیبی ندارد. خدا را شکر همه چیز در شورا ثبت و ضبط می‌شود.

جدیدی با بیان اینکه وقتی به شورای شهر آمدم خیلی چیزها شنیدم اما چون هدفم کار کردن بود بی توجهی کردم گفت: انتظارات مردم از شوراها در آستانه دوره پنجم افزایش یافته و برهمین اساس باید اعلام کنم که شهروندان شورای شهر تهران را مسوول بسیاری از امور می‌دانند و برهمین اساس باید توقعات مردمی مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مردم انتظار دارند که شورای جدید به صورت روشن، یک گزارش جامع از اقدامات و نواقص ارائه کند، گفت: مردم از شورای شهر انتظار دارند شهردار آینده صرفا براساس توانمندی‌های حرفه‌ای، ذاتی و مدیریتی باشد و انتخاب شهردار براساس سهم‌خواهی سیاسی و محلی نباشد.

جدیدی با بیان اینکه شورای شهر آینده باید برنامه اجرایی معقول داشته باشد و با سایر دستگاه‌های دولتی هماهنگ باشد، گفت: باید به زیباسازی شهر، توجه خلاقانه داشته باشد و منابع پایدار درآمدی شهر را نیز افزایش دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha