• دوشنبه / ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95122315016
  • خبرنگار : 71368

بررسی پرونده اصلاح‌طلبان شورای شهرچهارم در نشست خبری

از پاسخ اصلاح طلبان به انتقادات تا هشدار به ساخت و سازهای 6 ماهه اخیر در تهران

از پاسخ اصلاح طلبان به انتقادات تا هشدار به ساخت و سازهای 6 ماهه اخیر در تهران

پرونده فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر چهارم با حضور اعضای فراکسیون بررسی شد.

به گزارش ایسنا، احمد حکیمی‌پور صبح امروز در نشست خبری فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر با بیان اینکه 13 نفر از اعضای 31 نفره شورای شهر چهارم، اصلاح‌طلب بودند، گفت: این جلسه را تنها به منظور ارائه گزارش شورای شهر برگزار کردیم و سوالات سیاسی را پاسخ نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه ما در شورای چهارم سعی کردیم نگاه کارشناسی، اخلاق و رعایت قانون را به عنوان اولویت‌های اصلی در دستور کار قرار دهیم، گفت: سعی کردیم با شناسایی دغدغه‌های مردمی نسبت به حل و فصل آنها اقدام کنیم.

رییس فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر بیان کرد: از سال اول شورای چهارم سعی کردیم که به پاسخگویی پایبند باشیم و همه کمیسیون‌ها گزارش عملکرد خود را در پایان سال اول اعلام کردند؛ اما متاسفانه با تغییر رییس شورا این روند ادامه پیدا نکرد و سعی کردیم برخورد اخلاقی و رعایت قانون بر شورا حاکم باشد و بر همین اساس در سال اول وقتی دیدیم هیات رییسه به دست اصلاح‌طلبان رسید برای نایب رییسی کاندید نشدیم و اجازه دادیم تا بر اساس تقسیم‌بندی‌های سیاسی، جریان مقابل نایب رییسی را در دست بگیرد که شاهد بودیم در سال‌های بعد با وجود آنکه هیات رییسه در اختیار جریان مقابل بود اما حاضر نشدند حتی یک کرسی نیز به جریان مقابل بدهند.  

حکیمی‌پور با بیان اینکه تلاش کردیم در سال اول شورا به صورت متعادل اداره شود، گفت: این تعادل به گونه‌ای بود که حتی ما بارها به مسجدجامعی که ریاست سال اول شورا را بر عهده داشت ایراد می‌گرفتیم که چرا در رعایت وقت و تذکرات هوای دوستان مقابل را بیشتر از ما دارد و حتی در تقسیم‌بندی کمیسیون‌ها تلاش شد همه مجموعه‌ها دیده شوند و از آنجایی که تقسیم فراکسیون‌ها بر عهده رییس شورای شهر است دوستان انصاف را رعایت کردند.

وی با بیان اینکه دغدغه‌های ما در برنامه دوم شهرداری تهران دیده شده است، گفت: شکل‌گیری کمیسیون ویژه کلان‌شهرها در دولت محصول سال اول شورای شهر است چرا که سعی کردیم مساله تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی، جمعیت و استراتژیک بودنش را به صورت ویژه ببینیم.

رییس فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر با بیان اینکه یکی دیگر از دستاوردهای فراکسیون حمایت از اصالت شورایاری‌ها بود چرا که در خصوص ردصلاحیت کاندیدای انتخابات شورایاری 2550 نفر از اعضای شورایاری سوم ردصلاحیت شدند که با راه‌اندازی هیات‌های نظارت صلاحیت 2450 نفر احصاء شد و برای ما اصولگرا یا اصلاح‌طلب بودن این افراد فرقی نداشت چرا که معتقدیم همه افراد با تضارب آراء باید در مدیریت شهری سهم ایفا کنند.

وی با بیان اینکه معتقدیم فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر در بزنگاه‌های شهری همچون موضوع شورایاری و واگذاری املاک موفق عمل کرده و سعی کرده بدون تنش و حاشیه شورا را از این گردنه‌ها عبور دهد، گفت:  سعی کردیم اثرگذاری کارشناسی داشته باشیم و علیرغم ضعف و کاستی‌های ساختاری شورا به جلو حرکت کرده و صفت پاسخگویی که یکی از ویژگی‌های جریان اصلاحات است را حفظ کنیم.

رییس فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر با بیان اینکه 153 تذکر کتبی در مورد مسائل مختلف شهری طی سه سال و نیم اخیر به هیات رییسه تقدیم شده است، گفت: در حوزه عمران و شهرسازی 46 تذکر، حقوقی 36، خدمات شهری 21، مالی 15، اجتماعی و فرهنگی 11، حمل و نقل 11 و در خصوص عملکرد روزنامه همشهری نیز هفت تذکر کتبی از سوی جریان اصلاح‌طلب شورا به هیات رییسه تقدیم شده است، این در حالی است که در مورد حوادث و آتش‌سوزی 6 تذکر، شورایاری 5 تذکر و منابع انسانی نیز 5 تذکر داشته‌ایم و همه اعضای اصلاح‌طلب کارنامه خود را مکتوب کرده‌اند و به زودی آن را در اختیار مردم و نهادهای بالادستی قرار خواهند داد.

وی در پاسخ به این سوال که در روزهای اخیر زمزمه‌های لیست‌بندی اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر پنجم به گوش می‌رسد، گفت: انتخابات و لیست خارج از چارچوب مشخص شده برای جلسه امروز است و به آنها پاسخی نمی‌دهیم.

حکیمی‌پور همچنین در مورد سرانجام طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در خصوص واگذاری املاک، گفت: هنوز بررسی‌ها از کمیسیون‌ها به صحن نیامده و ما منتظر هستیم که در مورد املاک گزارش کارشناسی آماده شود هر چند که بنده به طور شخصی گزارش کارشناسی آماده کرده و هفته قبل آن را به چمران داده‌ام و در مورد حادثه پلاسکو نیز دو کمیته تشکیل شد که قرار است به زودی گزارش آنها در صحن قرائت شود.

رییس فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر در پاسخ به این سوال که آیا از اعضای شورای شهر کسی در مورد واگذاری املاک به دادسرا احضار شده یا نه؟ گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و نمی‌دانم کسی رفته است یا نه.

سالاری: هشدار در خصوص ساخت و ساز در مناطق 22 گانه در ماه‌های پایانی مدیریت شهری

به گزارش ایسنا، همچنین محمد سالاری رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر و عضو فراکسیون اصلاح‌طلبان شورا با بیان اینکه پس از انتخابات شورای شهر شائبه دو قطبی شدن شورا مطرح شد، گفت: برخی معتقد بودند که شورا به سمت حاشیه‌سازی سیاسی سوق داده می‌شود ولی با اقدامات اندیشیده شده از این موضوع اجتناب شد به گونه‌ای که شاهد بودیم به طور کارشناسی طرح‌ها و لوایح بررسی می‌شد و آنجایی که به طرح‌ها و لوایح اتهام سیاسی‌کاری می‌زدند نیز اجازه ندادیم شورا به سمت سیاسی شدن برود و اگر به کارنامه فراکسیون اصلاح‌طلبان نگاهی بندازید متوجه می‌شوید که این افراد در برگزاری نشست‌های تخصصی و استفاده از نظرات کارشناسی در صدر قرار دارند و می‌توان یکی دیگر از دستاوردهای چهارم را موضوع همراه کردن نظارت اجتماعی دانست که سعی کردیم با همراه کردن رسانه‌ها موضوع نظارت اجتماعی را قوت ببخشیم و بر همین اساس توانستیم اقدامات موثرتری داشته باشیم.

سالاری با بیان اینکه طی یک سال اخیر و بخصوص طی شش ماه اخیر شاهد وضعیت ناهنجار در مناطق 22گانه در زمینه ساخت و ساز هستیم، گفت: باید کمیته تحقیق و تفحص در این خصوص شکل بگیرد تا ساخت  و سازها در سال 95 و بخصوص در شش ماهه دوم مورد بررسی قرار گیرد چرا که وضعیت بسیار ناهنجار است و حتی فرم اعلام عوارض نیز در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد و این عدم شفافیت نشان دهنده فساد است.

برای شهردار آینده چیزی برای اداره کردن باقی نمی‌ماند

وی با بیان اینکه شهردار آینده زمین سوخته‌ای به نام تهران را تحویل می‌گیرد چرا که همه املاک و اراضی بزرگ مقیاس که ارزشمند بوده‌اند طی این سالها تهاتر شده و حتی پیش فروش شدند، ادامه داد: برای شهردار آینده چیزی برای اداره کردن باقی نمی‌ماند.

سالاری با بیان اینکه تهران دارای بیشترین بانک اطلاعات اراضی را داشته است اما متاسفانه طی دهه گذشته همه اراضی بزرگ مقیاس در راه ساخت پروژه‌هایی همچون پل صدر و امام علی (ع) تهاتر شده‌اند، گفت: در حالیکه ما در سال اول با استدلال عنوان کردیم که این اراضی باید حفظ شود و همه اعضا نیز با آن موافقت کردند اما در فرآیند تصویب برنامه پنج ساله شهرداری با لابی‌هایی که انجام شد مانع از به تصویب رسیدن این مهم شد.

وی با بیان اینکه قسمت زیادی از اهداف طرح تفصیلی محقق نشده است، گفت: شهرداری در راستای طرح تفصیلی عمل نمی‌کند و این در حالی است که عضو شورا تنها می‌تواند نسبت به ارائه تذکر و در نهایت سوال از شهردار اقدام کند و متاسفانه در موضوع استیضاح نیز 31 عضو با یکدیگر همراه نیستند و در عمل این مهم محقق نمی‌شود.

پاسخ به شائبه سفر سالاری به مجارستان با مدیران شهرداری

سالاری در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر حواشی و ابهامات سفرش به مجارستان گفت: شهرداری تهران به عنوان یک کلان شهر باید در راستای ارتقای جایگاه شهری ارتباطاتی با شهرهای دیگر دنیا داشته باشد و در کمیته‌ای که مربوط به سفرها است شجاع‌پوریان و ساعی نیز حضور دارند و این در حالی است که اعضای دیگر همچون دوستی، سرخو و قناعتی نیز با شهردار تهران به چین رفته و معصومه آباد نیز با شهردار به مسکو رفته و این موضوع اتفاق خاصی نیست چرا که نماینده مردم در شورا می‌تواند به همراه مجموعه شهرداری در مناسبت‌ها و سفرها حضور داشته باشد تا تبادل تجارب صورت گیرد.

وی افزود: مجارستان یکی از شهرهایی است که با تهران قرارداد خواهرخواندگی دارد و با معاونین شهردار به این کشور سفر کرده‌ایم که در خصوص مسائل مختلف شهری از جمله نما و منظر شهری بررسی‌هایی داشتیم و اتفاقات خوبی در این سفر رخ داد.

همچنین عبدالحسین مختاباد رییس کمیته هنری شورای شهر و عضو فراکسیون اصلاح‌طلبان در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر فعالیت مبهم فرهنگسراها در تهران، تصریح کرد: فرهنگسراها در عملکرد خود دچار مشکل هستند و به لحاظ ساختاری اصلا زیر نظر شورای شهر قرار ندارند و شورا نمی‌تواند بر روی آنها نظارت داشته باشد و بارها در خصوص فعالیت آنها به مدیریت شهری انتقاد کرده‌ایم چرا که با وجود آنکه مدیریت‌شان زیر نظر هیچ سازمانی نیست اما وقتی بدهی مالیاتی بالا می‌آورند شهرداری باید پاسخگو باشد.

وی ضمن انتقاد از عملکرد رسانه‌ها در مورد عدم فعالیت اصلاح‌طلبان شورا، گفت: ما بودیم که شورای شهر را مهم کردیم و قبل از ما کسی به شورا اهمیت نمی‌داد.

مختاباد در پاسخ به اعتراض خبرنگاران مبنی بر اینکه شورای اول مهمتر بوده است، افزود: نخیر، نبود. ما تحریم مطبوعاتی در رسانه و تلویزیون هستیم و دیشب در یک برنامه‌ای من را لانگشات نشان دادند و حتی شما خبرنگاران خبرهای ما را نمی‌زنید.

وی در پاسخ به اعتراض خبرنگاران مبنی بر اینکه شما جواب سوالها را نمی‌دهید، گفت: شما می‌دوید دنبال اقایی که تخصصی در این زمینه ندارد و دوربین‌ها و قلم‌ها معطوف به همان چند نفر هستند و ما ایزوله‌ رسانه‌ای هستیم و اگر ما نبودیم فجایع عظیمی در شهرداری تهران اتفاق می‌افتاد و ما توانستیم بدون جیغ و داد مسائل را مدیریت کنیم.

حقانی: تهران سرزمین سوخته و شهر بی دفاع شده است

به گزارش ایسنا، محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران نیز در ادامه نشست خبری فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران با بیان اینکه تهران سرزمین سوخته و شهر بی دفاع شده است گفت: مدیریت بحران به معنای ساخت سوله نیست، بلکه باید در برنامه‌ها، مصوبات و تصمیم گیری‌ها بحران را مدیریت کنیم نه اینکه روی گسل زلزله، ساخت و ساز کرده و پل طبقاتی بسازیم و یا فضا و عرصه‌های عمومی شهر که تنفس‌گاه و ذخیره شهر هستند را در معرض ساخت و ساز قرار دهیم و امیدوارم روزی با برگشت به قانون بتوانیم این مشکلات را حل و فصل کنیم. هر چند که امیدوارم که تا آن زمان محیط زیستی باقی مانده باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه مدیریت شهری برای آیندگان چیزی باقی نگذاشته است اظهارکرد: ما در این مدت فقط توانستیم برای رسانه‌ها صحبت کنیم و مردم را در جریان قرار دهیم و اگر قرار باشد تهران را از کما در بیاوریم باید شهر به دست مدیرانی بیفتد که تخصص و شناخت کافی داشته باشند، نه اینکه متخصصان پشت درهای بسته معطل شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران محلات چند وقت پیش مرا به جلسه‌ای دعوت کرده و با ما در مورد مسائلشان درد و دل کردند مدعی شد: حالا خبر رسیده که تک به تک این مدیران از کار برکنار شده‌اند و این در حالیست که خودشان هر روز جلسه می‌گذارند و بن و پول می‌دهند و ما را در شورا محدود می‌کنند که حتی با مردم هم صحبت نکنیم.

انصاری: از ابتدای شورا به دنبال شفاف سازی بودیم

در ادامه غلامرضا انصاری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه ما از ابتدای شورا به دنبال شفاف سازی بودیم و سعی کردیم که مردم را در تصمیم گیری‌هایمان دخیل کنیم گفت: سعی کردیم شفافیت را در دستور کار قرار دهیم هر چند که خلاءهای زیادی داشتیم.

وی با بیان اینکه در سال اول شورای چهارم که ریاست در اختیار اصلاح طلبان بود توانستیم پیشنهادات زیادی از جمله ایجاد معاونت و کمیسیون نظارت و پیشنهاد ایجاد کمیسیون کلانشهرها را مطرح کردیم گفت: امیدواریم دولت و مجلس با نگاه ویژه‌ای که به تهران دارند این پیشنهاد را تصویب کنند تا نواقص مدیریت شهری رفع شود. هرچند که ما در حمایت و هدایت از مدیریت شهری دریغ نکردیم و تا آنجایی که امکان پذیر بود از شهرداری حمایت کردیم، اما واقعیت آن است که ما به دلیل فقدان قانون نتوانستیم نظارت درستی داشته باشیم.

دوستی: در حمایت و هدایت شهرداری دریغ نکردیم

به گزارش ایسنا در ادامه اسماعیل دوستی نیز با بیان اینکه ما در حمایت و هدایت شهرداری دریغ نکردیم گفت: با این حال در موضوع نظارت ضعف‌هایی داشتیم که این به دلیل فقدان قانون و کم وقت گذاشتن اعضای شورا بوده است، چرا که همه ما در حوزه مدیریت شهری متخصص نبودیم و نمی‌توانستیم به صورت ریز وارد مسائل شویم.

وی با بیان اینکه شورای چهارم شورای خوبی بود و از عملکرد آن دفاع می‌کنم گفت: مهمترین امتیاز این شورا این بود که کمتر به مسائل سیاسی ورود پیدا کرد.

وی همچنین در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر اینکه در تصمیم گیری‌ها با اصلاح طلبان هماهنگ نیست خاطرنشان کرد: خاصیت اصلاح طلبی تضارب افکار و توجه به کار کارشناسی است و به همین دلایل اعضای فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر از رأی دادن‌های چشم بسته پرهیز کردند.

وی با بیان اینکه سیاسی کردن شورای شهر مانند کشتی گرفتن بر روی پشت بام است و احتمال سقوط هر دو طرف وجود دارد گفت: در این دوره گاهی طرف مقابل سعی داشت که اصلاح طلبان شورا را وارد فضای سیاسی کند اما با خردورزی و تضارب افکار میان خودمان این ترفندها را ناکام گذاشتیم.

صابری: برخی از نقدها به عملکرد شورا نیز وارد است

به گزارش ایسنا ،همچنین علی صابری عضو کمیسیون حقوقی شورا نیز با بیان اینکه در لیست بندی کاندیدای اصلاح طلبان برای شورای چهارم سعی کردیم که علاوه بر حضور افرادی با سابقه سیاسی به تخصص‌ها نیز توجه کنیم گفت: بر همین اساس افراد زیادی به دلیل تخصص و سابقه کار فرهنگی که داشتند در لیست حضور پیدا کردند و به خاطر حضور این افراد لیست اصلاح طلبان علاوه بر اینکه سیاسی بود، علمی و تخصصی نیز بوده است.

وی با انتقاد از تزلزل قوانین شوراها گفت: از سال 61 تا کنون هشت بار قانون شوراها تغییر پیدا کرده است و این در حالیست که برخی از نقدها به عملکرد شورا نیز وارد است چرا که ما نتوانستیم از پتانسیل شورای عالی استان‌ها نیز خوب استفاده کنیم و باید قبول کنیم هر کس به نوبه خود در عملکردش ضعف داشته است، هر چند که بنده در ابتدای ورودم به شورا دو وعده رسیدگی به وضعیت معلولان و قانون گرایی را داده ام که به نوبه خودم در پایان دوره به دلیل تمامی نقص‌ها و ضعف‌ها عذرخواهی می‌کنم.

شجاع پوریان: در راستای ارتقای سطح شورا انجام دادیم

در ادامه شجاع پوریان نیز ضمن تشریح اقداماتش در چهار سال اخیر گفت: در سال اول شورای شهر چهارم که به عنوان معاون اجرایی فعالیت می‌کردم اقدامات موثری در راستای ارتقای سطح شورا انجام دادیم و حتی به دلیل افزایش تعداد اعضای شورای شهر از 15 به 31 نفر با مسئولان مکاتبه کردیم که ساختمان مجلس قدیم در اختیار شورا قرار بگیرد که موافقت‌های اولیه نیز انجام شد اما به دلیل آنکه این موضوع در سال‌های بعد به دلیل تغییر ریاست پیگیری نشد مغفول ماند.

دانشور: در مورد آسیب‌های اجتماعی شفاف صحبت کردیم

فاطمه دانشور رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر نیز با بیان اینکه مهمترین دستاورد فراکسیون اصلاح طلبان شفاف سازی بوده است، گفت: برای اولین بار سعی کردیم در مورد آسیب‌های اجتماعی شفاف صحبت کنیم و این شفافیت باعث شد که حتی افراد دیگر و مسئولان نیز توان و جرأت صحبت کردن در مورد آنها را پیدا کنند.

دانشور چندی پیش طی یک نشست خبری عملکرد کمیته خود را تشریح کرده و بر همین اساس از بیان صحبت‌های بیشتر خودداری کرد.

تندگویان: سعی کردیم طی سال‌های گذشته با اطلاع رسانی‌های دقیق مردم را آگاه کنیم

به گزارش ایسنا در ادامه محمدمهدی تندگویان با بیان اینکه مهمترین دستاورد فراکسیون اصلاح طلبان را می‌توان شفاف بودن و کمک به شفاف سازی دانست، تصریح کرد: اینکه ما اعضای فراکسیون اصلاح طلبان در جلسه‌ای گرد هم آمدیم و خود را در معرض رسانه‌ها قرار دادیم که ما را نقد کنند این نشان از شفاف سازی دارد.

وی با بیان اینکه سعی کردیم طی سال‌های گذشته با اطلاع رسانی‌های دقیق مردم را آگاه کنیم گفت: شما می‌بینید که مردم نسبت به مسائل شهری مطالبه گر شده‌اند و قطعا شهردار بعدی نیز باید پاسخگویی را در دستور کار قرار دهد و این مهمترین دستاورد است.

تندگویان با بیان اینکه وقتی یک فراکسیون و گروهی در اقلیت قرار داشته باشند می‌توانیم با یک مدیریت بهینه موضوعات را تخصصی بررسی و شفاف کنیم گفت: من در مورد کمیسیون شهرسازی خودمان می‌گویم که اقدامات خوبی داشته‌ایم و ابطال 2000 مصوبه شورای توافقات مناطق که غیر قانونی بود کار ارزشمند و بی سابقه ای است که در این دوره انجام شده است.

وی در مورد برگزاری جلسات اصلاح طلبان شورا نیز با بیان اینکه جلسات فراکسیون هفته‌ای حداقل یکبار به صورت روتین برگزار می شود و این در حالیست که در خصوص موضوعات دیگر جلسات فوق العاده‌ای نیز داریم در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر ناهماهنگی‌های موجود در میان اعضای فراکسیون اصلاح طلب و به خصوص تضارب آراء در هنگام انتخاب شهردار تهران گفت: روی انتقاد شما به دنیامالی است که متاسفانه در روز رأی گیری تعیین شهردار تهران شاهد بودید برای انتخاب شهردار تهران یکی دیگر از اعضاء تا ثانیه‌های آخر به ما گفت که به نامزد مورد تایید فراکسیون اصلاح طلبان رأی می‌دهد اما در دقایق آخر رأی دیگری به صندوق انداخت.

تندگویان با بیان اینکه دنیامالی باید خود در این خصوص و انداختن رأیش به سبد قالیباف توضیح دهد اما بارها اعلام کردم که این فرد از روز اول به ما شفاف اعلام کرده بود که اگر مدیری معرفی کنید که توانمندتر باشد در حوزه مدیریت شهری حتما به آن رأی می‌دهد، اما دنیامالی تا زمان رأی گیری به جمع بندی نرسید که گزینه مورد حمایت ما بهتر است.

وی با بیان اینکه دروغگویی مشکل اصلی ما و آفتی است که می‌تواند هر تفکری اعم از اصلاح طلب، اصولگرایی و حتی انسانیت را تحت الشعاع قرار دهد گفت: مشکل ما با یکی از اعضای قبلی فراکسیون اصلاح طلب شوراست که عدم شفاف بودن ایشان مشکلاتی را ایجاد کرد و این در حالیست که دنیامالی از همان ابتدا اعلام کرده بود که رأیش را به سبد قالیباف می‌اندازد و اگر آن عضو هم با ما چنین رفتاری به مانند دنیامالی داشت مشکلی نداشتیم و در واقع مشکل ما با دروغگویی است که به دور از شأن انسانیت است و ما اعتماد کردیم و صداقت را پیشه کار خود کردیم و نمی‌توانیم با انگ زدن فضا را به سمت دیگر پیش ببریم.

وی در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر اینکه اعضای اصلاح طلب از فضای مجازی همچون توییتر و کانال‌های تلگرامی بیشتر استفاده می‌کنند و این مسئله شائبه تبلیغاتی دارد گفت: از آنجایی که تصورم این است که روی سوال شما با من است به آن پاسخ می‌دهم و باید بگویم به شخصه علاقه و آشناییتی با توییتر نداشتم اما احساس کردم رویکرد جامعه ما این مدل پیام رسانی را بیشتر می‌پسندند و این در حالیست که من پیش از این نیز در مصاحبه‌ها حرف‌ها و مواضع خود را اعلام می کردم هر چند که حتی اگر من شعر بگذارم در این شرایط می‌گویید تبلیغاتی است اما برداشتم این بود که مردم این مدل خاص اطلاع رسانی یک خطی را بیشتر می‌پسندند.

وی با بیان اینکه معلوم نیست که ما در انتخابات بعدی باشیم یا نه و یا حتی تایید صلاحیت شویم گفت: هر چند که من در انتخابات شورای چهارم نیز رد صلاحیت شده و یکی از دلایل رد صلاحیتم فیس بوک و حضورم در آن شبکه بود و مطمئن باشید اگر در شورای پنجم نیز نباشم قطعا این مدل اطلاع رسانی را ادامه خواهم داد.

دنیامالی: نقطه عطف حمل و نقل خط 6 و 7 است

احمد دنیامالی نیز در این جلسه در مورد پروژه‌های خاص حمل و نقل همچون خطوط 6 و 7 مترو توضیحاتی ارائه کرد و عنوان کرد: نقطه عطف حمل و نقل خط 6 و 7 است که به زودی راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین پاسخ مناسبی در خصوص دلایل به تعویق افتادن افتتاح خطوط 6 و 7 مترو به خبرنگاران ارائه نکرد.

به گزارش ایسنا، خبرنگاران در پایان جلسه به نحوه اداره جلسه و همچنین عدم پاسخگویی به سوالات سیاسی از سوی احمد حکیمی پور انتقاد کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha