• شنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۶ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 96042413660
  • خبرنگار : 71505

فرماندار شمیرانات خبر داد

برگزاری سومین جشنواره گیلاس در شهرستان شمیرانات

برگزاری سومین جشنواره گیلاس در شهرستان شمیرانات

فرماندار شمیرانات از برگزاری سومین جشنواره گیلاس شهرستان شمیرانات با هماهنگی فرمانداری تحت نظر ستاد جشنواره شمیرانات؛ در شهرلواسان خبر داد.

عزت الله خانمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: معرفی پتانسیل و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های روستائیان عزیز و ارائه تولیدات محصولات باغی، دامی و زنبورداری شهرستان شمیرانات و به منظور حمایت از باغداران و سایر تولید کننده‌ها در عرصه کشاورزی و تقویت بخش‌های تولیدی اقتصاد خانواده‌ها و نیز به شکرانه جمع آوری محصولات، جشنواره گیلاس شمیرانات برگزار می‌شود.


وی افزود: برگزاری این جشنواره در راستای تحرک بخشی و اهتمام ویژه به امر مهم و استراتژیک اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال می‌باشد و در این راستا مقرر شده است تا جهاد کشاورزی برای آموزش و ترویج و توسعه اقتصادی در عرصه تقویت تولیدات باغداری و کشاورزی اقدامات جدی و گامهای اساسی بردارد.

وی ادامه داد: "مدرسه در مزرعه "سیاست راهبردی و کاربردی است که بایستی با بهره گیری از تکنولوژی روز آمد و برنامه‌ریزی و استفاده از افراد خبره و کارشناس وتلاشگر جهاد کشاورزی، بطور مستمر با جلب مشارکت تولید کننده‌ها اقدامات بایسته واثرگزار معمول شود.
فرماندار شمیرانات تاکید کرد: مردم عزیز و تلاشگر روستاهای بخش های رودبارقصران و لواسانات در عرصه تولید و اشتغال نقش بسزایی دارند و برای افزایش کمی و کیفی تولیدات و فرآورده های کشاورزی آنان نیاز به توجهات ویژه و حمایت مسئولان ذیربط در سطح استان و کشور احساس می شود.
همزمان با برگزاری این جشنواره به مدت سه روز نمایشگاه عرضه محصولات و تولیدات مردم شریف و فعال شهرستان در عرصه تولید در غرفه های آماده شده دایر خواهد بود.

وی تصریح کرد: برای تحقق شعار سال و فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص" اقتصاد مقاومتی، تولیدواشتغال "با اهتمام و جدیت و در راستای چشم انداز توسعه شهرستان می بایست همه دستگاههای اجرایی و مسئول؛ اقدامات موثر و حمایتی از تولید کننده های ارزشمند و تشکل های صنفی را با دقت و سرعت به عمل آورند.
این جشنواره با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان ، مسئولان و متولیان امور در شمیرانات؛ مدیران استانی و کشوری برگزار خواهد شد. شهرستان شمیرانات با تولید ۶۳ هزار تن گیلاس در سال به عنوان نماد تولیدات منطقه؛ در سطح کشور جایگاه و مقام اول را دارا می باشد.
به گزارش ایسنا، این جشنواره از روز یکشنبه مورخ ۲۵ تیر ماه بمدت سه شب پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha