• یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۶ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 96071608333
  • خبرنگار : 71421

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور خبر داد

ارائه خدمات روزانه مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک باقرشهر به 300 نفر

ارائه خدمات روزانه مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک باقرشهر به 300 نفر

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور با اشاره به اینکه مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک باقرشهر هشتمین مرکز تهران محسوب می‌شود، از امکان خدمات رسانی روزانه این مرکز به 300 نفر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید روحی در مراسم افتتاح مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک باقرشهر، اظهارکرد: تا اواخر سال 82 در راستای اصل 44 قانون اساسی بخشی از وظایف پلیس راهور به بخش خصوصی واگذار شد که شماره گذاری خودروها و صدور گواهینامه از جمله آنهاست که به موسسه راهگشا واگذار شده که خوشبختانه این موسسه به خوبی وظایف خود را انجام داده است.

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور اضافه کرد: دارندگان وسایل نقلیه که قصد نقل و انتقال وسیله خود را دارند مکلفند به ادارات راهنمایی و رانندگی یا مراکز معین مراجعه کنند. بر همین اساس 43 مرکز تعویض پلاک و 275 دفتر خدمات خودرویی داریم و این بخش‌ها در 613 غرفه به مردم خدمت ارائه می‌دهند.  

روحی با بیان اینکه پیش از افتتاح مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک باقرشهر هفت مرکز دیگر در تهران خدمت رسانی می‌کردند، گفت: ما در مناطق شمال و جنوب خلاء تعویض پلاک داشتیم که به همت مسئولان باقرشهر این مرکز از امروز شروع به کار کرد.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال 96 عملیات ساخت و ساز این مرکز در فضایی به وسعت 5000 متر مربع آغاز شد. مرکز باقرشهر شش غرفه دارد که در آنها به مردم خدمت رسانی می‌شود.

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور در مورد ظرفیت مرکز باقرشهر نیز گفت: این مرکز توانایی پاسخگویی روزانه به 300 ارباب رجوع را دارد.

روحی اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن مرکز در نزدیکی کهریزک، شهر ری، باقرشهر و حسن آباد شهروندان این مناطق می‌توانند از این مرکز استفاده کنند و امیدوارم با راه اندازی مرکز باقرشهر شاهد افزایش رضایت مردم باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha