• شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 96080603036
  • منبع : وزارت کشور

در انطباق با ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها؛

فرایند اصلاح ساختار سازمانی شهرداریهای کشور پایان یافت

فرایند اصلاح ساختار سازمانی شهرداریهای کشور پایان یافت

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‏ها و دهیاری‏های کشور از پایان فرایند اصلاح ساختار سازمانی شهرداریهای سراسر کشور در انطباق با ضوابط تشکیلاتی شهرداری ها که از سوی وزیر کشور ابلاغ شده، خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد حسن آبادی با بیان این خبر گفت: ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها در اجرای ماده 54 قانون شهرداری مصوب 1334 مبنی بر تهیه سازمان اداری شهرداریها با اطلاع شورای اسلامی شهر و تصویب وزارت کشور و تبصره ماده 112 قانون استخدام کشوری مصوب 28 اسفند سال 53 مبنی بر اخذ موافقت سازمان امور اداری و استخدامی در رابطه با هر نوع وضع، اصلاح و تغییر تشکیلات شهرداری‌ها، پس از ابلاغ در تاریخ 2 اردیبهشت سال 94 از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور به سازمان شهرداری ها و دهیایهای کشور، توسط وزیر کشور در مورخ 20 اردیبهشت سال 94 به استانداری ها و شهرداری‌ها برای اجرا ابلاغ شد.

وی در ادامه اظهارکرد: در بخشنامه وزیر کشور شهرداری‌ها مکلف به اصلاح ساختار سازمانی ستاد شهرداری مناطق و سازمان‌های وابسته به خود ظرف مدت یکسال از ابلاغ ضوابط تشکیلاتی شده بوده اند، که این مهم با همکاری تمامی دفاتر امور شهری و شورهای استانداری‌های کشور انجام و ساختارهای جدید به شهرداری ها ابلاغ شده است.

حسن آبادی یادآور شد: بر اساس بخشنامه مذکور ساختار سازمانی شهرداری‌های با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر توسط استانداران و با جمعیت بیشتر از یکصد هزار نفر و بالاتر توسط معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد:‌ پس از ابلاغ ساختار سازمانی جدید، بیش از 60 هزار نفر از کارکنان رسمی و پیمانی شهرداری‌ها در شوراهای اداری و استخدامی شهرداری های استان و کلانشهرها به پست های سازمانی جدید منصوب و احکام آنان صادر شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‏ها و دهیاری‏های کشور، حسن آبادی افزود: بنابراین با این اقدام، فرایند اصلاح ساختار سازمانی شهرداری ها در انطباق با ضوابط تشکیلاتی شهرداری ها و انتصاب کارکنان رسمی و پیمانی در پست های جدید به اتمام رسیده است و استانداری های سراسر کشور در حال آماده سازی خود برای برگزاری آزمون تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی می‌باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha