• سه‌شنبه / ۳۰ آبان ۱۳۹۶ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96083017551
  • خبرنگار : 30054

حمل بار هوایی پادمیرا راه چه خدماتی ارائه می‌کند؟

حمل بار هوایی پادمیرا راه چه خدماتی ارائه می‌کند؟

شرکت پادمیرا راه اعلام کرد: این شرکت یکی از برترین شرکت‌های حمل بار هوایی به تمام نقاط دنیا بوده و در سال ۱۳۸۸ در زمینه حمل و نقل هوایی تاسیس شده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت پادمیرا راه، خدمات این مجموعه را می‌توان در دو بخش بسته‌بندی بار مسافر یا بسته‌بندی لوازم منزل برای حمل بار هوایی و فریت بار به مقصد مسافر قرار داد.

کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا، آلمان، انگلستان، فرانسه و ترکیه از جمله کشورهایی هستند که شرکت پادمیرا راه به آنها بار ارسال می‌کند.

فریت بار به آمریکا

سالانه تعداد زیادی مسافر درخواست فریت بار به آمریکا را دارند که این کار توسط شرکت‌های حمل بار هوایی انجام می‌شود؛ از مهم‌ترین شهرهای آمریکا که این شرکت بار مسافری به آنها ارسال کرده است می‌توان به واشنگتن، نیویورک، لس‌آنجلس، میامی، تگزاس، لاس‌وگاس، بوستون، هیوستون، سانفرانسیسکو و شیکاگو اشاره کرد.

پادمیرا راه  اعلام کرد: روش حمل بار هوایی به آمریکا بدین صورت است که ابتدا پرسنل متخصص بسته‌بندی در این مجموعه در محل بار حاضر شده و اقدام به بسته‌بندی استاندارد بار مسافری می‌کنند و بعد از اتمام بسته‌بندی، بار به محل انباری شرکت ارسال می‌شود. در صورتی که نیاز به پالت‌بندی باشد بار برای امنیت و راحتی جابه‌جایی پالت‌بندی می‌کنیم؛ کارهای گمرکی و فرودگاهی مربوز به بار انجام شده و در نهایت بار در فرودگاه مقصد تحویل‌گیرنده می‌شود.

فریت بار به استرالیا

استرالیا هم همانند آمریکا درخواست ارسال بار زیادی دارد. پادمیرا راه بهترین خدمات در زمینه فریت بار به استرالیا  ارائه داده است. از شهرهای مهم استرالیا که خدمات ارسال بار ارائه شده است، می‌توان به شهرهایی همچون بریزبن، سیدنی، ملبورن، پرت و آدلاید اشاره کرد؛ روال کار برای فریت بار به استرالیا دقیقا مشابه با آمریکا است.

فریت بار به کانادا

برای فریت بار به کانادا نیز درخواست‌های ارسال بار مسافری زیادی است. در این مجموعه متخصصان بسته‌بندی ما مطابق با استانداردها، بار مسافر را بسته‌بندی می‌کنند و در صورت نیاز به پالت‌بندی برای راحتی حمل و نقل در فرودگاه و نیز امنیت بالای بار آن را روی پالت با استفاده از تسمه‌های نگهدارنده محکم می‌کنند.

از شهرهای مهم کانادا که خدمات ارسال بار توسط پادمیرا راه  به آنها صورت گرفته است، می‌توان به تورنتو، مونترال، ونکوور، ادمونتون و آتاوا اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای ارسال بار هوایی به تمام نقاط دنیا می‌توانند با مشاوران پادمیرا راه با شماره‌های ۸۸۵۰۱۲۸۷ و۸۸۷۳۵۲۸۳ تماس بگیرند تا از مشاوره و راهنمایی رایگان این مجموعه بهرمند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha