• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۶ / ۱۷:۵۶
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 96092212596
  • خبرنگار : 71070

وزیر بهداشت تاکید کرد

توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌های سلامت در مناطق زلزله زده در بودجه97

توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌های سلامت در مناطق زلزله زده در بودجه97

وزیر بهداشت در جریان امضای تفاهم نامه‌های ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده غرب کشور با جمعی از خیران، هنرمندان و ورزشکاران بر لزوم توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌های سلامت استان کرمانشاه در بودجه 97 تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در این مراسم گفت: امیدوارم آنچه که وعده داده‌ایم در مرحله عمل نیز به بهترین شکل اجرایی شود؛ قطعا این زیباترین اقدام نیکویی است که هر کسی در زندگی نصیبش می‌شود. معتقدیم دین هم همین را می‌گوید؛ عمل صالح چه عملی می‌تواند باشد جز اینکه انسان درد و رنج دیگران را غم و مصیبت خود بداند.

هاشمی با اشاره به اقدام خیران در جهت تامین زیرساخت‌های ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مناطق زلزله زده غرب کشور افزود: شما اقدام مهمی انجام دادید. مطمئنم که دانشگاه علوم پزشکی مربوطه و همچنین وزارتخانه در کنار شما خواهند بود تا اقدامات‌تان به بهترین شکل عملیاتی شود. همچنین دولت هم وظایفی دارد که حتما انجام خواهد داد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه زلزله کرمانشاه یک آزمایش بود افزود: در حوزه بهداشت و درمان خواهشم از نمایندگان استان کرمانشاه آن است که اگر کم و کسری در بررسی لایحه بودجه وجود دارد، آن را برای این استان جبران کنند. حوزه سلامت از جمله حوزه‌هایی است که باید به آن توجه ویژه صورت گیرد چرا که زیرساخت‌های این استان نقش مهمی در امنیت ملی دارد. در این استان همیشه حادثه داشته‌ایم و متاسفانه زلزله هم آخرین آن نخواهد بود. بنابراین باید خود را مهیا کنیم، با تدبیر بیشتر به مردم کمک کنیم و مدیریت‌مان متفاوت و رو به رشد و کمال باشد تا مردم کمتر اذیت شوند.

وی افزود: در جریان بررسی بودجه 97 معتقدیم که حتما باید موضوع اشتغال، معیشت و تمام آنچه که زندگی ساکنان مناطق زلزله زده را تحت تاثیر قرار داده، مورد توجه ویژه قرار گیرند.

هاشمی در پایان صحبت‌هایش گفت: نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در مناطق زلزله زده خواهد ماند تا به این ترتیب بتوانیم تمام امور بهداشت و درمان مناطق آسیب دیده را سامان دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha