• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۶ / ۱۷:۲۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96102010948
  • خبرنگار : 30054

قائم‌مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر:

روابط‌عمومی تثبیت‌کننده وجهه حرفه‌ای نظام بانکی است

روابط‌عمومی تثبیت‌کننده وجهه حرفه‌ای نظام بانکی است

موسسه اعتباری کوثر میزبان مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی نظام بانکی کشور شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام موسسه اعتباری کوثر؛ نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی نظام بانکی کشور با حضور محمدعلی کریمی، مدیر اداره روابط‌عمومی بانک مرکزی، غلامرضا کاظمی دینان، مشاور رییس کل بانک مرکزی، جواد فهیمی‌پور، قائم‌مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی شبکه بانکی کشور برگزار شد.

آزاده محمدی، مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات این موسسه گفت: با توجه به اینکه نظام بانکی شرایط دشواری را سپری می‌کند و مسیرهای پر پیچ‌وخمی را طی نموده، امیدواریم برگزاری نشست‌ها و همفکری‌های مدیران روابط‌عمومی، با اتخاذ تصمیم‌ها واکنش‌های مناسب همراه باشد که در این صورت مسایل پیش روی نظام بانکی را کاهش داده و در نهایت شفاف‌سازی و آگاه نمودن مردم را به دنبال دارد.

جواد فهیمی‌پور، قائم‌مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با بیان نقش روابط‌عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی گفت: بی‌تردید روابط عمومی‌ها به عنوان کانون مهم نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی با استفاده از ابزار هنر و بهره‌وری از دانش ارتباطات گرافیکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی، نقش تعیین‌کننده‌ای در افزایش آگاهی‌های عمومی جامعه، فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی دارند.

قائم‌مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر افزود: مهم‌ترین نقش روابط‌عمومی‌ها در صنعت بانکداری، کمک به تثبیت و ارتقا، وجهه حرفه‌ای نظام بانکی است. تلاش روابط‌عمومی‌ها باید بر هویت‌سازی و شفافیت نظام بانکی استوار باشد و سعی کنند که این رسالت عظیم به درستی انجام پذیرد. مردم انتظار دریافت اطلاعات شفاف از بانک‌ها داشته و این وظیفه روابط‌عمومی‌ها است که با مشتریان صادق و شفاف باشند.

عضو هیات‌مدیره موسسه اعتباری کوثر تاکید کرد: در شرایط موجود تنها بانک‌ها و موسساتی موفق به ماندگاری و تاثیرگذاری می‌باشند که بتوانند حرکت و مسیر خود را بر طول موج همراهی مشتری و افکار عمومی تنطیم کنند و بتوانند در عرصه رقابت و ارائه خدمات بهتر و موثرتر حاضر شده و ایفای نقش کنند.

محمدعلی کریمی مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی با تشریح نقش روابط‌عمومی در اطلاع‌رسانی و حمایت از برخورد با موسسات مالی غیرمجاز گفت: با حمایت بانک مرکزی و کمک برخی بانک‌ها و موسسات اعتباری تاکنون ۹۸ درصد سپرده‌های مردم پرداخت شده است.

مدیرکل روابط‌عمومی بانک مرکزی تصریح کرد: نقش نظام بانکی در حمایت و کمک به بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه در قالب ساخت مراکز درمانی، آموزشی، ارائه تسهیلات، مطلوب ارزیابی می‌شود و این همدلی و هم‌صدایی نظام بانکی در حمایت از مردم مناطق زلزله‌زده باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی شفاف را یکی از نیازهای مهم نظام بانکی عنوان و بیان داشت: بانک‌ها و موسسات اعتباری در زمینه‌های همچون مسئولیت اجتماعی، حمایت از تولید و صنعت، کمک به اقتصاد کشور، اشتغال‌زایی، فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌اند که باید مردم و همه ذینفعان را از آن‌ها مطلع کرد. این اطلاع‌رسانی به‌هنگام و موثر به افزایش اعتماد مردم به شبکه بانکی کشور می‌افزاید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha