• دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 96112313005
  • خبرنگار : 71421

ادامه بررسی بودجه 97 شهرداری فردا در دو نوبت در جلسه شورای شهر

ادامه بررسی بودجه 97 شهرداری فردا در دو نوبت در جلسه شورای شهر

ادامه بررسی بودجه 97 شهرداری تهران دستور جلسه فردای شورای اسلامی شهر تهران در دو نوبت صبح و بعدازظهر است.

به گزارش ایسنا، چهل و پنجمین جلسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران فردا (سه شنبه) به صورت فوق‌العاده از ساعت 8 الی 12 و در ادامه از ساعت 14 الی 16 در محل تالار شورا برگزار می‌شود.

ادامه بررسی لایحه بودجه سال 97 شهرداری تهران وسازمان‌ها و شرکت‌های تابعه (بخش هزینه‌ها و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و تملک دارایی‌های مالی)، بررسی تقاضای تحقیق و تفحص در عملکرد مالی و اجرایی موسسه همشهری در فاصله سال‌های 84 تا 96 و قرائت گزارش کمیسیون تخصصی (فرهنگی، اجتماعی) و نماینده متقاضیان تحقیق و تفحص از جمله مواردی است که در دستور جلسه فردای شورا قرار گرفته است.

همچنین بررسی طرح الزام شهرداری تهران به تهیه و ارائه لایحه رویداد تهران 1400 و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (سلامت، محیط زیست و خدمات شهری)، بررسی طرح سیاست‌ها، راهبردهای اساسی، اولویت‌ها و مسائل کلیدی، الزامات، ویژگی‌ها و رویکردهای تدوین برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران و برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری تهران (1398-1402) و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) در دستور جلسه فردا قرار گرفته است.

انتخاب حسابرسان رسمی شورای اسلامی شهر تهران جهت حسابرسی سال 96 شهرداری تهران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه آن و قرائت گزارش کمیسیون (برنامه و بودجه)، بررسی طرحی در خصوص بازنگری مصوبه دستورالعمل ضوابط اجرایی مربوط به چگونگی اجرای ماده یکم قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها مربوط به مصوبه ابلاغی به شماره 160/501-1/3582 مورخ 83.3.2 و قرائت گزارش کمیسیون مشترک (شهرسازی و معماری – سلامت،‌ محیط زیست و خدمات شهری) به شماره ثبت 160/22806 مورخ 96.9.19 در دستور کار جلسه فردا قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha