• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96120200949
  • خبرنگار : 99999

رشد صنعت تبلیغات اقتصاد را رونق می‌بخشد

رشد صنعت تبلیغات باعث رونق اقتصاد ملی شده و در افزایش درآمد بنگاه‌های اقتصادی و درآمد مالیاتی دولت موثر است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، هوشمند سفیدی رئیس جشنواره تبلیغات ایران با اشاره به این مطلب گفت: متأسفانه طی سال‌های اخیر به‌ویژه سال‌جاری به دلیل رکود اقتصادی، هزینه‌های تبلیغاتی کاهش یافته است.

سفیدی با تأکید بر نقش تبلیغات در توسعه اشتغال، خواستار حمایت از صنعت تبلیغات شد و گفت: باید با برداشتن قیود مختلف از دست و پای صنعت تبلیغات، از جمله ارائه برخی تسهیلات مالیاتی، راه رشد صنعت تبلیغات را هموارتر ساخت.

وی تأسیس یک آژانس تبلیغاتی جدید را بستر ساز ایجاد و حمایت از 30 شغل به طور مستقیم و غیرمستقیم ارزیابی کرد و گفت: با خروج از رکود اقتصاد، و باورمندی به اهمیت تبلیغات در رشد اقتصاد و تجارت، می‌توان از طریق صنعت تبلیغات به توسعه اشتغال‌زایی کمک کرد.

رئیس جشنواره تبلیغات ایران گفت: در صورت حمایت لازم، این دبیرخانه آماگی دارد نقش صنعت تبلیغات در اقتصاد ملی ایران را به عنوان یک پروژه تحقیقاتی انجام دهد.

سفیدی درباره تبلیغات جدید، گفت: تبلیغات جدید باید بر اساس اصول اساسی از جمله حقیقت، مشروعیت ضوابط اخلاقی و مسئولیت اجتماعی شکل گیرد که می‌توان آن را نوعی"تبلیغات دموکراتیک" نیز توصیف کرد.

وی همچنین خلاقیت را روح و هسته اصلی تبلیغات دانست و گفت: یک تبلیغ خلاق، قطعاً اثربخش است و حق انتخاب مشتری را توسعه می‌بخشد.

 سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران 14 اسفندماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha