به گزارش سرویس بازار ایسنا، هوشمند سفیدی رئیس جشنواره تبلیغات ایران با اشاره به این مطلب گفت: متأسفانه طی سالهای اخیر بهویژه سالجاری به دلیل رکود اقتصادی، هزینههای تبلیغاتی کاهش یافته است.
سفیدی با تأکید بر نقش تبلیغات در توسعه اشتغال، خواستار حمایت از صنعت تبلیغات شد و گفت: باید با برداشتن قیود مختلف از دست و پای صنعت تبلیغات، از جمله ارائه برخی تسهیلات مالیاتی، راه رشد صنعت تبلیغات را هموارتر ساخت.
وی تأسیس یک آژانس تبلیغاتی جدید را بستر ساز ایجاد و حمایت از 30 شغل به طور مستقیم و غیرمستقیم ارزیابی کرد و گفت: با خروج از رکود اقتصاد، و باورمندی به اهمیت تبلیغات در رشد اقتصاد و تجارت، میتوان از طریق صنعت تبلیغات به توسعه اشتغالزایی کمک کرد.
رئیس جشنواره تبلیغات ایران گفت: در صورت حمایت لازم، این دبیرخانه آماگی دارد نقش صنعت تبلیغات در اقتصاد ملی ایران را به عنوان یک پروژه تحقیقاتی انجام دهد.
سفیدی درباره تبلیغات جدید، گفت: تبلیغات جدید باید بر اساس اصول اساسی از جمله حقیقت، مشروعیت ضوابط اخلاقی و مسئولیت اجتماعی شکل گیرد که میتوان آن را نوعی"تبلیغات دموکراتیک" نیز توصیف کرد.
وی همچنین خلاقیت را روح و هسته اصلی تبلیغات دانست و گفت: یک تبلیغ خلاق، قطعاً اثربخش است و حق انتخاب مشتری را توسعه میبخشد.
سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران 14 اسفندماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
نظرات