• چهارشنبه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 97012207513
  • منبع : قوه قضاییه

سیزدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان فردا برگزار می شود

سیزدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان فردا برگزار می شود

سیزدهمین جشنواره پروژه‌های دانش آموزی تبیان، از فردا به مدت دو روز در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت فرهنگی قوه قضاییه، سیزدهمین جشنواره پروژه‌های دانش آموزی تبیان در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران و با حضور بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ تن از دانش‌آموزان در سه بخش غرفه‌های نمایشگاهی، سمینارهای علمی و مسابقات برگزار می‌شود.

این مسابقات در رشته‌های انرژی‌های تجدیدنظر، بازی سازی، برنامه نویسی، پیل سوختی میکروبی، رباتیک، سازه، شیمی، طراحی و چاپ سه بعدی، فتومیکروگراف، کاپ فیزیک ایران، محتواسازی نرم افزاری، مسابقات آزمایشگاهی، مکاسیستم، مهارت فردی - سازمانی، نجات تخم مرغ و هوافضا انجام می شود.

همچنین در بخش سمینارهای علمی، این مسابقات در شاخه‌های مختلف علوم همچون فنی مهندسی، علوم اجتماعی و انسانی، علوم پایه (شیمی، فیزیک، زیست و ریاضی)، هنر و معماری، کامپیوتر و برنامه نویسی، نجوم، انرژی‌های تجدیدپذیر، علوم اسلامی و معارف دینی، زیست فناوری، علوم زیستی و پزشکی و نانو برگزار می شود.

تبیین نقش و اهمیت بالای تفکر و پژوهش، گسترش فرهنگ پژوهشگری در بین دانش آموزان، ایجاد زمینه های ظهور خلاقیت و توانایی های بالقوه دانش آموزان، افزایش حساسیت جامعه نسبت به پژوهش و متجلی کردن نتایج آن، ارائه و عرضه دستاوردهای پژوهشی و فناوری آینده سازان ایران اسلامی، ایجاد انگیزه برای بالا بردن سطح علمی جهت تولید علم و جنبش نرم افزاری، توسعه همکاری ها و مبادلات علمی و فنی مراکز پژوهشی و دستگاه های اجرایی نیز از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لازم به ذکر است معاونت فرهنگی قوه قضاییه نیز با هدف فرهنگ سازی حقوقی و قضایی یکی از حامیان برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha