• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 97033014524
  • منبع : نمایندگی سمنان

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی جهاد دانشگاهی خبر داد

بومی‌سازی محتواهای آموزشی زبان انگلیسی/آموزش زبان به 3 میلیون فراگیر ایرانی

بومی‌سازی محتواهای آموزشی زبان انگلیسی/آموزش زبان به 3 میلیون فراگیر ایرانی

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه جهاددانشگاهی کشور از بومی‌سازی محتواهای آموزشی زبان انگلیسی در کشور توسط این نهاد خبر داد و گفت: در همین راستا مجموعه آموزشی شامل 8 بسته آموزشی 16 جلدی در جهاد دانشگاهی تدوین و ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا حسین کلانتری در مراسم افتتاحیه سمینار آموزشی بین‌المللی روش‌های نوین آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در سمنان افزود: با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با همکاری تعدادی از سازمان‌ها و ارگان‌ها مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی شامل 8 بسته 16 جلدی در جهاددانشگاهی تدوین شده است.

وی ادامه داد: از این 8 بسته 16 جلدی در حال حاضر 8 جلد در 5 استان کشور در صورت پایلوت در حال ارائه است و تا پایان سال 8 جلد دیگر نیز تدوین نهایی می‌شود و این 16 جلد کامل خواهد شد و اوایل مرداد در مشهد رونمایی خواهد شد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه جهاددانشگاهی کشور همچنین خاطرنشان کرد: این بسته آموزشی و تمام کتاب‌ها در تولید محتوا کاملاً بومی و در برگیرنده نگاه تازه، جدید و روش‌های نوین آموزش و یادگیری زبان انگلیسی است.

کلانتری ادامه داد: ما در روش‌های نوین آموزش و یادگیری زبان انگلیسی به دنبال هنر، خلاقیت و نوآوری هستیم و انتظار می‌رود مدرسان زبان انگلیسی نیز نگاه تازه، جدید و روش‌های نوین را در بسته‌های آموزشی خود جای دهند.

وی همچنین تصریح کرد: از سال 1372 تاکنون 8 میلیون فراگیر در دوره‌های مختلف آموزشی جهاددانشگاهی شرکت داشتند که از این تعداد 3 میلیون فراگیر زبان انگلیسی بودند.

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه جهاددانشگاهی کشور اظهار کرد: در سال 1396 نیز از کل 800 هزار نفر فراگیری که در دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی در سطح کشور شرکت داشتند، حدود 240 هزار نفر فراگیران زبان انگلیسی بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha