به گزارش سرویس بازار ایسنا، ایدهپردازان برای ارائه راه حل این موضوع به سراغ کارشناسان و مدیران شرکتهایی رفته است که در این زمان نه تنها به مشکلی برنخوردند، بلکه به دنبال راهی برای رشد و پیشرفت شرکت خود نیز هستند. در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم.
این شرکتها برای اینکه خود را در ردههای بالای اقتصادی قرار دهند و از مشکلات آتی جلوگیری کنند همیشه در خلاف جهت دیگر شرکتها و کسب و کارها در حال حرکت هستند.
شرکتهای موفق در ایران هنگام رکود اقتصادی اقدام به تلاش مضاعف و سرمایهگذاری برای دوران طلایی اقتصادی میکنند. این شرکتها تمرکز خود را روی راهکارهایی برای فروش بیشتر با هزینه بسیار کمتر قرار داده تا میزان درآمد خود را در این مسیر ثابت نگه دارند.
از جمله اقدامات تبلیغاتی ارزان قیمت و پربازده که این شرکتها از آن استفاده میکنند، میتوان به مواردی همچون تبلیغات پیامکی، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در فضای مجازی و تبلیغات و ارتباط با مشتریان سابق خود اشاره کرد.
همچنین این شرکتها تاکید زیادی به فروختن محصولات بیشتر به مشتریانی را دارند که یکبار از آنها خرید کردهاند.
از این رو استفاده از پیامک سفید و سیستمهای ارسال ایمیل و ... برای ارتباط با مشتریان جزو اولویتهای بالای حفظ شرکتها در دوران رکود بازار محسوب میشوند.
علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به این لینک مراجعه کنند.
انتهای پیام
نظرات