• دوشنبه / ۲ مهر ۱۳۹۷ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97070200927
  • خبرنگار : 30054

شرکت طراحی سایت و روش گزینش آن

شرکت طراحی سایت و روش گزینش آن

با گسترش روزافزون تجارت الکترونیک تعداد شرکت‌های طراحی سایت نیز افزایش یافته و پرسش اینجاست از میان این همه شرکت چگونه باید شرکت مناسب طراحی وب‌سایت را برگزید.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مهمترین معیار گزینش شرکت طراحی سایت در یادداشت زیر آمده که در ادامه می‌خوانیم.

معیارهای گزینش شرکت‌های طراحی سایت 

توان فنی و تکنیکی برنامه‌نویسی و طراحی سایت 

پیشینه و طول عمر شرکت

نمونه کارها 

هزینه انجام کار

مهمترین معیار گزینش شرکت طراحی وب‌سایت توان تولید نرم‌افزار و پیشینه کار برنامه‌نویسی آن است، زیرا تنها در این صورت شرکت می‌تواند در گسترش نرم‌افزار و وب‌سایت در کنار شما بماند. فرض کنید کار شما روزبه‌روز گسترده شود و نیاز به گسترش وب‌سایت و نرم‌افزارهای خود داشته باشید بهترین گزینه برای شما شرکت‌هایی هستند که پیشینه راه‌اندازی و یکپارچه‌سازی نرم‌افزارهای گوناگون را داشته باشند. زیرا وب‌سایت نیز نیاز به یکپارچه‌سازی و هماهنگی با نرم‌افزارهای دیگر شما همچون حسابداری، اوتوماسیون و crm را دارد.

بالاتر بودن در لیست جستجوی گوگل

همیشه شرکت‌هایی که در بالای لیست گوگل هستند بهترین شرکت‌های طراحی وب‌سایت نیستند، زیرا بیشتر این شرکت‌ها با لینک‌سازی و هزینه‌های فراوان در بالای لیست قرار می‌گیرند و این موضوع نشان از بهتر بودن و یا برگزیده بودن نیست.

سایت‌سازهای خارجی و سود بالا برای شرکت‌های طراحی سایت

امروزه با انبوه نرم‌افزارهای سایت‌ساز خارجی مانند wordpress ،joomla ،drupal ،netnuke روبرو هستیم که بیشتر شرکت‌های طراحی سایت نیز با این ابزارها کار می‌کنند. مهمترین دلیل کاربرد این نرم‌افزارها نداشتن دانش فنی تولید نرم‌افزار بومی و سوددهی بالاتر است، چون بدون انجام فرآیند سخت برنامه‌نویسی و تولید نرم‌افزار هزینه هنگفتی از کارفرما می‌گیرند و بیشتر این شرکت‌ها تنها کار طراحی گرافیک و اندکی نیز html پروژه را انجام می‌دهند. می‌دانیم که برنامه‌نویسی بیشترین سهم هزینه طراحی سایت را دارد. قالب‌های گرافیک اینگونه سایت‌سازها نیز آماده بوده و روی اینترنت می‌توان آنها را دانلود کرد.

کارفرما خود نیز با چند روز دیدن فیلم‌های آموزشی wordpress و joomla و استفاده از قالب‌های آماده می‌تواند برای خود وب‌سایت راه‌اندازی کند و نیازی به دلال و واسطه برای انجام کار را ندارد.

بازدهی پایین سایت‌سازهای خارجی برای کارفرمایان

در سالیان گذشته یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب شرکت‌های wordpress و جوملا هزینه پایین‌تر و زمان تحویل سریع‌تر بود، اما امروز با افزایش توان تکنیکی و تولید cms‌های ایرانی هزینه طراحی سایت در این شرکت‌ها پایین آمده و کیفیت بسیار بهتر شده است. جالب اینجاست تنها برخی از شرکت‌های طراح سایت سایت‌سازهای خارجی اعتراف به استفاده از ابزارهای آماده می‌کنند و برخی نیز آن را پنهان می‌کنند.

دلیل این پنهان‌سازی نیز آمار هک شدن بالای این وب‌سایت‌ها و بی‌کیفیت بودن و سنگین بودن آنهاست. خود این شرکت‌های تولیدکننده خارجی شرکت‌های خوبی هستند و توان فنی بالای دارند و تنها برای تبلیغات اقدام به رایگان‌سازی نسخه‌ای از نرم‌افزار خود کرده‌اند و زمانی که کار دست واسطه‌هایی که سودجویی، بیشترین دلیل وجودی آنهاست روبرو می‌شویم، طبیعی است که افتی آشکار در وب‌سایت خروجی داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha