• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۳۹۷ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 97080100109
  • خبرنگار : 71582

با تصویب کلیات «بسته حمایت غذایی اقشار کم‌درآمد» تشریح شد

جزییاتی جدید از مشمولان و نحوه توزیع «بسته حمایت غذایی اقشار کم‌درآمد»

جزییاتی جدید از مشمولان و نحوه توزیع «بسته حمایت غذایی اقشار کم‌درآمد»

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب کلیات «بسته حمایت غذایی اقشار کم‌درآمد» در جلسه یکشنبه گذشته هیات دولت خبر داد و گفت: این بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد، قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در کنفرانس منطقه‌ای سالمندی با بیان این‌که این بسته حمایتی در قالب برنامه حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد و نیازمند حمایت مثل سالمندان و غیره در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: مقدمات اجرای توزیع بسته حمایتی به زودی فراهم می‌شود و رییس جمهور تاکید دارند که اولین مرحله‌ی این بسته حمایت غذایی در اولین فرصت در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی با اشاره به این‌که براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی این بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد قرار خواهد گرفت، ادامه داد: شاخص بهره‌مندی از این بسته حمایتی، درآمد سرپرست خانوار است.

به گفته سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی براساس تاکید رییس جمهور و در ۱۰ روز اول آبان‌ماه فروشگاه‌های ویژه توزیع این بسته‌های حمایتی، مشخص خواهند شد.

محسنی بندپی در ادامه اظهار کرد: این بسته‌ها تا پایان سال ۱۳۹۷ و به شکل غیرمستمر در سه مرحله و در مجموع با مبلغ ۶۰۰ هزار تومان توزیع می‌شود و کلیه دستگاه‌های تامین‌کننده منابع آن موظف هستند تا هرچه سریع‌تر منابع مورد نیاز را تامین کنند. این بسته حمایتی متناسب با تعداد اعضای خانوار تعلق خواهد گرفت و در راستای سیاست‌های دولت برای تامین اقلام ضروری خانوارهاست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۱ ۱۲:۱۷

هفت ماه از سال گذشته و قیمت ها سر به فلک کشیده و سفره کارمندان و کارگران و مردم هر روز کوچک و کوچکتر میشه اونوقت حضرات شش ماه مدام از بسته فقط صحبت می کنند.

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۱ ۱۳:۳۶

آیا مجلس کارگران را فراموش کرده است در چهل سال اخیر چند طرح حمایتی از کارگر اعم از ایجاد شغل، افزایش حقوق، کاهش سن بازنشستگی به صحن علنی مجلس رفته است جای تعجب است که در این شرایط سخت اقتصادی نمایندگان مردم در مجلس، کارگران را فراموش کرده اند

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۰۱ ۱۴:۱۰

ما کارگران زیر دیپلم  شاغل در وزارت نفت که سابقه بالای بیش از بیست سال سابقه کار داریم چه گناهی کرده ایم که هیچ آیتمی نظیر کمک معیشت  و بسته رفاهی و هیچ امتیاز دیگری  شامل ما نمی شود چون ما زیر دیپلم هستیم باید توجهی به وضعیت معیشت ما نشود مگر نه اینکه تمام کارهای سخت را ما انجام می دهیم این انصاف و عدالت نیست که به به بهانه مدرک دیپلم در حق کارگر ساده اجحاف شود اخیرا به کارکنان مدت موقت وزارت نفت امتیازات ویژه معیشتی اختصاص داده شده ولی هیچ کمک اندکی به کارگران زیردیپلم شاغل در صنعت نفت نشده

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۷ ۲۰:۴۰

برای کسانی که در جایی کار نمیکنند وبیکار هستند چطور عمل میشود

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۹ ۱۸:۳۸

سلام سبد حمایتی که دولت میده برای قشر ضعیف جامعه مگه کار مندان قشر ضعیفن باز اونا حداقل حقوقی دارن پس برای ما کارگرانی که نون واسه شبمون نداریم چی این چه نوع عدالتی هست که ما داریم