• دوشنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۷ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 97081406810
  • خبرنگار : 71431

واکنش فرمانده ناجا به ویدئوی زیر گرفتن دو مامور پلیس

واکنش فرمانده ناجا به ویدئوی زیر گرفتن دو مامور پلیس

فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به ویدئوی زیر گرفتن دو مامور پلیس توسط راننده یک خودرو، از بازداشت و مجازات راننده خاطی خبر داد تاکید کرد که با هرگونه بی‌احترامی و تعدی به ماموران پلیس برخورد می‌شود.

سردار حسین اشتری در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتشار این ویدئو که چندی پیش از سوی یکی از بازیگران پرطرفداران کشورمان در حمایت از نیروی انتظامی بازنشر شده بود، گفت: این حادثه مربوط به سه ماه پیش است و محل وقوع آن در استان مازندران بود.

وی با بیان اینکه به دنبال این حادثه بلافاصله همکاران من راننده خاطی را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: این روند دستگیر و پس از تحویل به مقامات قضایی نیز مجازات شد و خوشبختانه دستگاه قضایی هماهنگی و همراهی خوبی با پلیس داشت.

فرمانده ناجا با بیان اینکه مامورانی که در این ویدئو  مصدوم شده‌اند، در حال حاضر حالشان خوب بوده و بلافاصله تحت درمان قرار گرفتند، گفت: هیچ کس اجازه ندارد به ماموران پلیس ذره‌ای بی‌احترامی کند و امیدوارم که برخوردی که با متخلفان شد، درس عبرتی شود برای افرادی که قصد بی‌احترامی به پلیس را دارند.

اشتری تاکید کرد: با هر گونه تعدی به ماموران در حین انجام ماموریت برخورد می‌شود و اجازه نمی‌دهیم تا اقتدار پلیس در جامعه دچار خدشه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۴ ۱۴:۰۳

اینکه اجازه ندهیم تا اقتدار پلیس در جامعه دچار خدشه شود راهبرد درستی است. اما بدون شک این اقتدار با تخلفات برخی ماموران همچون رشوه گرفتن و بی ادبانه رفتار کردن و ... خدشه دار می‌شود. با این افراد حتی اگر هم تعدادشان زیاد هم نباشد، چه برخوردی می‌شود؟

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۴ ۱۴:۲۶

باسلام و ضمن تشکر از پلیسهای صادق و زحمت کش ولی انتظار می رود که برای طرح شکایت و انتقاد از برخی ماموران متخلف محلی درنظر بگیرن و به شکایت شهروندان از این دست افراد رسیدگی شود.

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۴ ۱۵:۲۵

سامانه نظارت 197 برای همین منظور فعالیت می کند و شما می توانید شکایات خود از رفتار ماموران و تخلفات احتمالی را از این طریق طرح و پیگیری کنید.

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۴ ۱۵:۵۶

متاسفانه برخی ماموران بی مورد خودرو را متوقف و جریمه میکنند. این جریمه در صورت پرداخت نقدی نصف میشود. در صورت اعتراض به جریمه بی مورد تهدید به انتقال اتوموبیل به پارکینگ میکنند.

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۴ ۱۶:۱۹

نیروی انتظامی تلاشگر است و زحمت کش . از قوه قضاییه انتظار احکام سنگین برای این افراد را داریم

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۴ ۱۸:۴۸

پلیس نیز باید بسیار مودبانه وقانونی وبراساس روابط انسانی با مردم حتی مجرمین برخورد نماید تا با واکنشهای هیجانی وبدور از عقلانیت مواجه نشود ارتباط باید براساس احترام متقابل وانسانی باشد

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۵ ۰۸:۱۲

کار این راننده نهایت بی ادبی نسبت به کسانی بود که در حال اجرای وظیفه خود بودند این حرکت زشت آن راننده احساس خیلی از هموطنان را جریحه دار کرد

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۵ ۱۱:۳۲

پلیس و نیروی انتظامی فرزندان عزیز ایران هستند و برای ایجاد امنیت شب و روز زحمت می کشند. هر گونه تعدی باید محکم وقاطعانه جواب داده شود.