• چهارشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 98021106199
  • خبرنگار : 71605

طیبی در آئین افتتاح مجتمع مسکونی ۶۳ واحدی یاس:

وظیفه هر سازمان اقدام به رفع دغدغه مسکن همکاران است

رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به این که مسکن دغدغه اصلی همه ماست، خاطر نشان کرد: وظیفه مدیریت هر سازمان این است که نسبت به رفع این دغدغه برای همکاران به شکل مناسب با حداقل هزینه اقدام کند.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی در آئین افتتاح مجتمع مسکونی ۶۳ واحدی یاس که امروز (چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت) با حضور سعید میرزایی، رئیس هیأت مدیره تعاونی مسکن جهاد دانشگاهی و حیدر علی عسگری، مدیر عامل تعاونی مسکن جهاد دانشگاهی و جمعی از مالکان در محل این ساختمان برگزار شد با تاکید بر آنکه مسکن دغدغه‌ی اصلی همه‌ی ماست و وظیفه مدیریت هر سازمانی این است که به شکل فعالی و با حداقل هزینه نسبت به رفع این دغدغه برای همکاران اقدام کند گفت: هنگامی که پروژه مجتمع مسکونی یاس را تحویل گرفتیم دو نکته را مد نظر قرار دادیم. یک این که تعاونی تشکیل شود و دوم آنکه وام مناسب به همکاران تعلق گیرد.

وی با اشاره به این که افزایش سقف وام را در دستور کار قرار دادیم گفت: در زمانی که پروژه را تحویل گرفتیم تناسب بین درآمد و میزان وام وجود داشت. اما بعد از آن و با پیش آمدن وضع اقتصاد کنونی وظیفه خود دانستیم که به همکاران کمک کنیم و در حال حاضر خوشحالیم که این پروژه در مدت کوتاهی کمی بیش از دو سال به اتمام رسیده است.

رئیس جهاد دانشگاهی افزود: همچنین حدود یک سال است که به دنبال یک ملک جدید هستیم و امیدواریم در پروژه جدید نیز افرادی صاحب مسکن بشوند چرا که وظیفه سازمان این است که به مسکن دار شدن همکاران کمک بکند و در پروژه جدید نیز حمایت خوبی به لحاظ منابع انجام خواهیم داد.

اعطای کلید بعضی واحدها به صورت نمادین

سعید میرزایی، رئیس هیأت مدیره تعاونی مسکن جهاد دانشگاهی نیز در این آئین افتتاح حضور یافت و گفت: در این جلسه کلید برخی از واحدها به صورت نمادین از سوی رئیس جهاد دانشگاهی به مالکان ارائه می‌شود و بقیه واحدها نیز بعد از طی کردن روال اداری کلید را دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به این که در ۲۱ آذرماه سال ۹۵ پروژه را تحویل گرفته‌ایم، گفت: طی این مدت صد جلسه تشکیل شده ضمن آن که نگذاشته‌ایم تغییرات نرخ ارز قیمت پروژه را تحت تأثیر قرار دهد.

وی افزود: مالکان می‌توانند از امروز به مدت یک ماه موارد کاستی و نقص مجتمع مسکونی یاس را به هیأت مدیره ارائه دهند و ما نیز قول می‌دهیم به رفع این موانع کمک کنیم.

تحویل بیش از ۴۰۰ واحد مسکونی از سوی جهاد دانشگاهی

حیدر علی عسگری، مدیر عامل تعاون مسکن جهاد دانشگاهی نیز در این مراسم به تعدادی از پروژه‌های اجرا شده در طول خدمت خود اشاره کرد و توضیح داد: تاکنون ۲۲۰و احد مسکونی در پروژه هشتگرد، ۴۸ واحد مسکونی در پروژه‌ی کرج و ۷۷ واحد در پروژه ستارخان تحویل داده شده و امروز نیز مجتمع مسکونی ۶۳ واحدی یاس افتتاح شد. این در حالی است که ۱۲۰ واحد مسکونی نیز با مشارکت جهاد دانشگاهی شریف آماده سازی شده بود که هنوز پایان کار دریافت نکرده و این پروژه به تعاونی مسکن شریف واگذار شده است.

وی افزود: به ازای هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون وام قرض‌الحسنه به همکاران داده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha