• دوشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98023016160
  • خبرنگار : 30054

راهنمای خرید مبل تختخواب‌شو کاربردی و ارزان‌قیمت

راهنمای خرید مبل تختخواب‌شو کاربردی و ارزان‌قیمت

امروزه محصولات مدرن و جدید دارای کاربردهای چندگانه می‌باشند. نسل جدیدی از مبلمان که چند سالی می‌باشد که به بازار ایران ورود کرده، مبلمانی با کاربرد چندگانه یا مبلمان تختخواب‌شو معرفی‌شده است.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام آراسوفا، در ادامه به معرفی مبل تختخواب‌شو می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی مبل تختخواب‌شو (مبل تخت شو)

از مزیت این مبل‌ها نسبت به مبلمان راحتی موجود در بازار این است که اگر به روش صحیح و صنعتی تولید شود، طول عمر بسیار بالایی دارد. معمولاً فضای کمی داخل خانه اشغال می‌کنند. از فضای داخل و زیر مبل به مقدار قابل‌توجهی برای کمد یا اصطلاحاً باکس استفاده شده که بسیار کاربردی می‌باشد.

اصولاً مبل تختخواب‌شو دارای نشیمن‌های مختلف می‌باشد. دارای نشیمن یک‌نفره تا هشت‌نفره می‌باشد و هر کدام بسته به کاربرد و نیاز مشتریان متفاوت می‌باشد.

انواع مبل تختخواب‌شو

مبل‌های تختخواب‌شو هر کدام به شیوه‌ای خاص تبدیل به تختخواب می‌شوند برخی از آن‌ها به‌صورت عرضی و برخی به‌صورت طولی تبدیل به تختخواب می‌شوند.

برخی از آن‌ها دارای فضایی برای نگهداری پتو یا بالش هستند که بسیار مفید و کاربردی می‌باشند.

مبل تختخواب‌شو به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند: مبل تختخواب‌شو یک‌نفره، مبل تختخواب‌شو دو نفره، مبل ال، ست مبل تختخواب‌شو، مبل تختخواب‌شو بیمارستانی و هتلی که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

ویژگی منحصربه‌فرد مبل تختخواب‌شو نسب به مبل راحتی

- قابلیت جدا شدن بخش‌های مختلف مبل (در صورت آسیب دیدن قسمتی، نیاز نیست کل مبل تغییر کند)

- امکان چندین بار تعویض پارچه بدون تغییر حالت مبل

- استفاده دوگانه به‌عنوان تخت و مبل

- حمل‌ونقل آسان

- استحکام و استقامت فوق‌العاده بالا (به دلیل ساخته‌شدن از اسکلت فلزی)

- استفاده از مواد اولیه بسیار باکیفیت

- خدمات پس از فروش بلندمدت (الگوهای کارها به دلیل طراحی توسط نرم‌افزار همیشه موجود هستند)

قیمت مبل‌های تختخواب‌شو در بازار

قطعاً کیفیت، زیبایی، گارانتی و خدمات پس از فروش مهم‌ترین آیتم‌های تأثیر گذار در قیمت مبل تختخواب‌شو می‌باشند. هر شرکتی بر اساس ویژگی‌هایی تولیدات خود قیمتی را در نظر می‌گیرند.

یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده مبلمان تختخواب‌شو در ایران شرکت مبل آرا سوفا می‌باشد که تنوع بسیار بالایی در تولید محصولات مختلف دارد.

کیفیت و موادمصرفی جهت ساخت مبل تختخواب‌شو

کیفیت و مواد مصرفی در وهله اول بستگی به تولیدکننده آن محصول دارد. کارگاه‌های کوچک معمولاً برای شروع رقابت با تولیدکنندگان و کارخانه‌های بزرگ معمولاً با تهیه مواد اولیه ارزان‌قیمت سعی در کاهش قیمت دارند.

مواد اولیه مورد استفاده در شرکت آرا سوفا از برترین تولیدکنندگان خارجی و ایرانی وارد و خریداری می‌شود و قبل از ساخت هر محصول کنترلی بر کیفیت مواد اولیه می‌شود. پس از تولید محصول، کنترل کیفیت نهایی انجام شده و در صورت داشتن شرایط لازم کالا برای مشتری ارسال می‌شود.

کیفیت محصولات شرکت آرا سوفا باعث شده تا با وجود رقبای بین‌المللی این شرکت بتواند بخشی از محصولات خود را به خارج از کشور صادر کند.

معرفی شرکت آرا سوفا (تولیدکننده و صادر کننده مبلمان مدرن و تختخواب‌شو)

شرکت آرا سوفا در سال ۱۳۸۳ شروع به فعالیت کرد و واردات مکانیزم و تکنولوژی ساخت مبلمان مدرن از اروپا، اقدام به طراحی و ساخت محصولات با نیاز جامعه ایرانی توانست به‌عنوان یکی از پیشگامان این صنعت در ایران قرار بگیرد. تولیدات شرکت آرا سوفا شامل مبل تخت شو یک‌نفره، مبل تختخواب‌شو دو نفره، مبل ال، مبل راحتی، سرویس خواب، تشک و کالای خواب می‌باشد.

عموم مکانیزم‌ها و قطعات حساس مورد نیاز از کشورهای اروپایی وارد می‌شود و سایر قطعات و ملزومات نیز توسط شرکت‌ها و تولیدکنندگان معتبر داخلی تهیه می‌شوند.

در شرکت مبل آرا سوفا همواره کیفیت محصولات سرلوحه کار قرارگرفته است به‌طوری‌که آرا سوفا توانست طی سالیان گذشته صادرات گسترده‌ای را به کشورهای داشته باشد. برای مشاهده سایر تولیدات شرکت مبل آرا سوفا می‌توانید به آدرس سایت www.arasofa.ir مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha