• چهارشنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۷:۴۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98050201218
  • خبرنگار : 30054

رپورتاژآگهی؛ اهرم قدرتمند سئو کلاه خاکستری

کلاه

شما به عنوان مدیر یک برند و کسب و کار حتما شنیده‌اید که انتشار رپورتاژ آگهی می‌تواند به افزایش فروش شما کمک کند.

اما شاید این پرسش هم برایتان پیش آمده باشد که این امر چگونه می‌شود؟ در دنیای دیجیتال امروزی که همه برای تامین نیازهایشان به سراغ اینترنت می‌روند و محصول یا خدمات مورد نظرشان را در فضای وب جستجو می‌کنند، این وبسایت شما است که برگ برنده حضور موفق شما در میان رقبا خواهد بود.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

همانطور که می دانید این الگوریتم‌های گوگل هستند که اعتبار و رتبه یک وب‌سایت را تعیین می‌کنند و هر چه شما طبق خواسته‌های این الگوریتم‌ها رفتار کنید، دوستی شما با گوگل بیشتر و عمیق‌تر می‌شود. بنابراین، بهتر است برای بهبود رتبه وب‌سایت خود اصول و مقررات سئو را همواره مد نظر قرار دهید. اما یکی از روش‌های موثر در بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا همان سئو بحث لینک‌ها و بک لینک‌ها است.

رنگ کدام کلاه را دوست دارید؟

در مجموع، سه نوع سئو در جهان مطرح شده‌اند که هر کدام کلاهی متفاوت به سر دارند. اولین آنها، سئو کلاه سفید است. در این روش سئو، روش‌های شما کاملاً تمیز هستند و هر لینکی که ساخته می‌شود، کاملاً طبیعی است. چیزی که نیاز به زمان و تلاش بسیار زیادی دارد. از آن طرف، یک سئو دیگر به نام سئو کلاه سیاه وجود دارد که دوست و دشمن نمی‌شناسد و از هر روشی برای افزایش رتبه استفاده می‌کند.

سومین نوع سئو هم، سئوی کلاه خاکستری است. این روش سئو، ترکیبی از سئو کلاه سفید و سیاه است. یعنی شما برای کسب رتبه گوگل تلاشی آگاهانه می‌کنید و تکنیک‌های مختلفی را به کار می‌بندید. اما با رعایت یک سری اصول، از جریمه شدن سایت خود توسط گوگل جلوگیری می‌کنید. انتشار رپورتاژ آگهی، به شرط رعایت اصول درست، یکی از روش‌های سئو کلاه خاکستری است.

تصور کنید که در بخش بلاگ وب‌سایت به طور مرتب مطالب را منتشر می‌کنید و صفحات مختلف وب‌سایت را به صورت مداوم به‌روز می‌کنید. همانطور که قبلا گفتیم برای موفقیت در بهبود رتبه وب‌سایت بهتر است از استراتژی‌های سئو غافل نشوید.

انتشار رپورتاژ اگهی می تواند مطالب وبسایت شما را بیشتر به بقیه مخاطبان بشناساند و با توجه به انگیزه‌ای که در مخاطبان برای خواندن مطالب وب‌سایت و مراجعه مجدد به آن ایجاد می‌شود، گوگل با علاقه بیشتری به وب‌سایت شما توجه می‌کند و آن را جزو سایت‌های معتبر قرار می‌دهد.

اما برای کسب اعتبار توسط گوگل باید از اصول و مقررات انتشار رپورتاژ آگهی پیروی کنید. برای نوشتن یک رپورتاژ خبری یا همان رپورتاژ آگهی بهتر است با اصول سئو، بازارایابی و خبرنگاری آشنایی داشته باشید.

از طرفی، انتشار آن را به وب‌سایت‌های معتبر بسپارید. وب‌سایت‌هایی که از بازدید بالایی برخوردارند و موضوع فعالیت آنها با کسب‌وکارتان یکی است، بهترین گزینه برای سفارش رپورتاژ آگهی هستند. در این میان، وب‌سایت‌های معتبر خبری که با دسته‌بندی‌های مختلف خبر و مقاله منتشر می‌کنند، می‌توانند در موفقیت شما برای انتشار رپورتاژ آگهی تاثیرگذار باشند.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.