• یکشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۶:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98061005331
  • خبرنگار : 30054

شیوه‌های خرید کتاب

شیوه‌های خرید کتاب

اگر اهل مطالعه هم نباشید برای خرید کتاب‌های درسی و البته کمک‌درسی حتما سری به فروشگاه کتاب زده‌اید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کتاب وب، در روزگاری نه‌چندان دور برای خرید کتاب از هر نوع آن مثل دانشگاهی، علمی، داستان، کودک و نوجوان و انواع زبان‌های خارجه ... چاره‌ای نبود جز اینکه به میدان انقلاب و یا خیابان انقلاب مراجعه کنید و در شلوغی بازار در بین صدها مغازه انتشاراتی به دنبال خرید کتاب موردنظر خود باشید.

شاید هم از آن دست افرادی هستید که همواره به دنبال مطالعه کتاب‌های جدید و کمیاب در زمینه موردعلاقه خود می‌باشید. اگر چندین سال قبل‌تر می‌خواستید کتاب موردعلاقه خود را از یک فروشگاه کتاب تهیه کنید باید شما هم مثل محصل‌ها عزم خود را جزم می‌کردید تا با آدرس گرفتن از این‌وآن فروشگاه کتاب و یا انتشاراتی موردنظر خود را پیدا کنید تا کتاب را خریداری کنید، البته اگر هنوز کتابی برای فروش باقی‌مانده باشد. درهرحال فرقی نمی‌کرد خرید کتاب مساوی بود با مراجعه به میدان انقلاب تهران.

از خرید اینترنتی کتاب چه می‌دانید؟

در حال حاضر و به لطف پیشرفت تکنولوژی، دیگر لازم نیست برای خرید کتاب به انقلاب و فروشگاه‌های کتاب آن مراجعه کنیم. می‌توانید در منزل و یا محل کار خود باشید و در کمترین زمان ممکن و بدون صرف هیچ هزینه‌ای و تحمل ترافیک، کتاب موردنظر خود را انتخاب کنید، از قیمت آن مطلع شوید و در صورت پذیرش، هزینه آن را آنلاین پرداخت کنید و کتاب را هرجایی که دوست دارید تحویل بگیرید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از خدمات خرید اینترنتی کتاب استفاده کنید.

خرید اینترنتی کتاب می‌تواند خاطره خوشی از داشتن یک کتاب را به شما بدهد. در خرید اینترنتی کتاب مهم نیست در چه ساعت از شبانه‌روز قصد خرید دارید. اصلاً لازم نیست نگران بعد مسافت باشید. خرید آنلاین کتاب این امکان را به‌راحتی برای شما فراهم می‌کند تا دیگر بعد مسافت باعث نشود تا دست شما از کتاب مورد علاقه‌تان دور باشد؛ در هر کجا که باشید می‌توانید خرید کتاب را به‌راحتی انجام دهید.

برای خرید اینترنتی کتاب کافی است تا به سایت فروشگاه اینترنتی کتاب سری بزنید تا از شرایط و چگونگی خرید کتاب اینترنتی آگاه شوید. مطمئن باشید با مراحل سخت و پیچیده‌اید روبه‌رو نخواهید شد. در محله اول کتاب خود را سرچ نمایید تا از موجودی آن مطمئن شوید. سپس به مطالعه قیمت کتاب و مشخصات آن توجه کنید و مشخص کنید که آیا تمایل دارید کتاب را به‌صورت الکترونیک دریافت نمایید و یا اینکه به روش سنتی به محل موردنظر شما پست شود. پس از ثبت و تایید خرید خود اقدام به پرداخت وجه خواهید کرد. شرایط پرداخت وجه و تحویل کتاب را باید به‌صورت کامل و دقیق مطالعه نمایید و همچنین نسبت به تعهد فروشگاه برای سالم رسیدن کالا به دست شما مطمئن شوید.

مزایای خرید آنلاین کتاب

در خرید آنلاین کتاب از زمان سفارش تا تحویل فاصله‌ای کوتاه است، فاصله‌ای به‌اندازه چند کلیک. می‌توانید از فروشگاه اینترنتی کتاب به‌صورت آنلاین کتاب موردنظر خود را انتخاب کنید، سفارش دهید و درب منزل و یا محل کار خود آن را تحویل بگیرید. این معجزه خرید اینترنتی کتاب است. با خرید آنلاین کتاب زمان را به نفع خود بخرید.

در حال حاضر مردم ترجیح می‌دهند تا از فروشگاه‌های اینترنتی کتاب خرید خود را انجام دهند تا با مراجعه حضوری به فروشگاه کتاب. در واقع باید گفت شرایطی پیش‌آمده است که انتشاراتی‌ها باید به‌سوی فروش آنلاین کتاب بروند در غیر این صورت بسیاری از مشتریان خود را به‌راحتی از دست خواهند داد و از رقیبان خود عقب خواهند ماند.

فروشگاه اینترنتی کتاب و کتاب‌های الکترونیکی

 می‌توانید کتاب مورد نظر خود را در فروشگاه کتاب، اینترنتی سرچ کنید تا از موجودی آن با خبر شوید. یکی از خدمات خوبی که در فروشگاه اینترنتی کتاب داده می‌شود، پیشنهاد خرید کتاب‌های مشابه با آن موضوعی است که شما انتخاب کرده‌اید؛ به‌ این‌ ترتیب می‌توانید از سایر کتاب‌هایی که در زمینه مورد درخواست شما چاپ‌ شده است نیز با خبر شوید و چه‌بسا بتواند منابع جامع و کامل‌تری را برای خرید کتاب پیدا کنید؛ بنابراین شاهد هستید که با خرید آنلاین کتاب هم در هزینه صرفه‌جویی خواهید کرد و هم در زمان و از آن مهم‌تر اعصاب شما به‌دوراز شلوغی و ترافیک در آرامش کامل خواهد ماند.

از دیگر مزایای خرید آنلاین کتاب این است که این امکان به شما داده می‌شود تا بتوانید قسمت‌هایی از کتاب را مطالعه نمایید تا مطمئن شوید که کتاب مورد علاقه خود را یافته‌اید. البته باید اشاره کرد که در فروشگاه اینترنتی کتاب، شما این شانس را دارید تا به‌صورت آنلاین کتاب موردعلاقه خود را مطالعه کنید.

فروشگاه اینترنتی کتاب بسیاری از کتاب‌ها را به‌صورت الکترونیکی به مخاطب عرضه می‌کند. به‌ این‌ ترتیب در هر جایی که باشید می‌توانید کتاب مورد علاقه خود را درگوشی همراه مطالعه نمایید. از دیگر ویژگی‌های خوب کتاب الکترونیکی این است که کاغذی در آن برای چاپ کتاب استفاده نمی‌شود. این موضوع کمک بسیار زیادی به حفظ درختان و محیط‌زیست خواهد کرد، البته در حال حاضر به دلیل گرانی کاغذ استفاده از کتاب‌های الکترونیکی بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha