• سه‌شنبه / ۹ مهر ۱۳۹۸ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98070907231
  • خبرنگار : 30054

گزارش اینفوگرافیک استرداد آنلاین سفرهای تابستانی

علی بابا

امروزه در بازار پررقابت ارائه خدمات آنلاین گردشگری، آنچه برندهای محبوب‌تر را از سایر فعالان این صنعت متمایز می‌کند، ارائه خدمات پشتیبانی باکیفیت به مشتریان است.

به گزارش ایسنا بنابراعلام علی بابا، اگر چه فراهم آوردن شرایط خرید سریع، آسان و امن بلیط سفر در کنار ارائه قیمت مناسب و ویژگی‌هایی چون امکان مقایسه قیمت در بازه‌های مختلف زمانی و... نیز از اهمیت زیادی نزد خریداران برخوردار است؛ اما در کنار این امکانات، ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب با تکیه بر یک تیم پشتیبانی قوی است که می‌تواند به رضایت مشتریان از برند و افزایش محبوبیت آن منجر شود.

علی بابا در این زمینه به عنوان رتبه یک فروش بلیط سفر نمونه خوبی است. این ارائه‌دهنده آنلاین بلیط سفر و تورهای مسافرتی که از تابستانی که گذشت شاهد تبلیغات آن با تاکید بر ارائه خدمات پشتیبانی باکیفیت از ارائه خدمات ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته گرفته تا استرداد آنلاین بلیط‌های چارتری و سیستمی و... هستیم به پشتوانه یک تیم ۲۴۷ نفره با ارائه سرویس‌های متمایز بر بستر زیرساختی قوی، توانسته است سهم خود را از لحاظ محبوبیت برند و همچنین کسب رضایت مشتریان افزایش دهد. در ادامه و با استناد به آماری که از سوی واحد پشتیبانی این برند ارائه شده، گزارشی تهیه شده که گویای روند صعودی کیفیت خدمات واحد پشتیبانی علی باباست.

· به پشتوانه یک تیم ۲۴۷ نفره که به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، پاسخگوی مشتریان است، واحد پشتیبانی علی بابا توانسته است در تابستان سال ۱۳۹۸ به ۵۸۵ هزار و ۵۷۲ تماس ورودی و خروجی پاسخ دهد که این رقم گویای یک رشد ۵۰ هزار و ۶۲۶ عددی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته. همچنین رکورد پاسخگویی به تماس‌های ورودی و خروجی از سمت واحد پشتیبانی علی بابا در فصل بهار سال ۱۳۹۸۸ با ثبت ۵۵۶ هزار و ۹۱۵ تماس ورودی و خروجی شکسته شده است. این مهم در پی توسعه و تجهیز تیم پشتیبانی علی بابا به پرسنلی مسوول و متخصص ممکن شده است. تیمی که به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی مشتریان است. علاوه بر این ارائه سرویس‌های متمایزی چون کال‌بک، ایجنت کال‌بک، سرویس ویژه  مشتریان VIP و... و. به تسهیل برقراری ارتباط بین مشتریان و کارشناسان کالسنتر منجر شده است.

· واحد پشتیبانی علی بابا توانسته است در تابستان سال ۱۳۹۸ با یک رشد ۲۰۱ هزار و ۴۰۶ دقیقه‌ای، ظرفیت پاسخگویی خود به مشتریان را به رقم یک میلیون و ۷۵۲ هزار و ۲۹۵ دقیقه برساند. رکورد پاسخگویی به مشتریان هم در بهاری که گذشت با گذر از عدد یک میلیون و ۵۱۲ هزار و ۹۵۲ دقیقه تماس ورودی و خروجی زده شده است. این اتفاق در پی توسعه تیم پشتیبانی علی بابا و ارائه سرویس‌هایی که پیشتر توضیح دادیم بر بستر زیرساخت فنی قوی فراهم شده است.

· نکته قابل توجه این است که از تعداد یک میلیون و ۷۵۲ هزار و ۲۹۵ دقیقه تماس ورودی و خروجی که در تابستان سال ۱۳۹۸ ثبت شده است به حدود ۸۰ درصد از تماس‌های ورودی در کمتر از ۲۰ ثانیه پاسخ داده شده است. این رقم گویای رشدی حدود ۱۲ درصدی نسبت به تابستان سال ۱۳۹۷ است. استفاده از سرویس‌های متمایزی چون، سرویس VIP مشتریان و همچنین توسعه و تجهیز تیم پشتیبانی علی بابا به پرسنل مسوول و حرفه‌ای، چنین پیامدی داشته است.

· تیم پشتیبانی علی بابا در تابستان سال ۱۳۹۸ به بیش از ۹۷ درصد از تماس‌ها پاسخ داده است که این رقم در مقایسه با تابستان سال گذشته، یک رشد حدود ۴ درصدی را از لحاظ نرخ پاسخگویی به تماس‌ها تجربه کرده است.

· استرداد آنلاین هزینه خرید بلیط سفر از خدمات پشتیبانی علی باباست که سرعت استرداد و بازپرداخت مبلغ پرداختی به همان شماره کارتی که هزینه خرید بلیط از ان کسر شده است از نقاط تمایز این خدمت با سایر فعالان این حوزه است. کمپین تبلیغاتی جدید علی بابا هم با تاکید روی موضوع استرداد آنلاین هزینه خرید بلیط سفر، حتی بلیط‌های چارتری اکران شده است.

تعهد نسبت به مشتری و ارائه خدمات پشتیبانی با کیفیت توسط علی بابا نه تنها موجب شده که این برند مورد اعتماد خریداران بلیط سفر و تورهای مسافرتی قرار گیرد، که به مرجعی برای دریافت مشاوره تخصصی سفر نزد مسافران تبدیل شود. نتیجه ارائه خدمات با کیفیت به مشتری، توصیه پذیری برند علی بابا از سوی بیش از ۹۷ درصد از مشتریان آن به دیگران است. پس اگر قصد خرید آنلاین بلیط سفر مانند بلیط هواپیما علی بابا و تورهای مسافرتی را دارید و می‌خواهید از خدمات پشتیبانی قبل و پس از خرید برخوردار شوید به علی بابا مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.