• پنجشنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98072518997
  • خبرنگار : 30054

خرید جهیزیه و سرویس چوب عروس به صورت ست و یکجا

خرید جهیزیه و سرویس چوب عروس به صورت ست و یکجا

در این مطلب به معرفی فروشگاه مبلمان و دکوراسیون توکامارت جهت خرید جهیزیه و ست کامل سرویس چوب خواهیم پرداخت.

به گزارش ایسنا، بنا براعلام توکامارت، خرید جهیزیه یکی از دلچسب‌ترین قسمت‌های ازدواج است که معمولا تک تک لحظات آن تبدیل به خاطره‌ای برای خانواده‌ها و به خصوص عروس و دامادها خواهد بود. اما با توجه به هزینه بالایی که برای خرید جهیزیه صرف می‌شود، بهتر است قبل از اقدام به خرید، با فروشگاه‌های مختلف آشنا شده و از فروشگاه‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. در این مطلب، به معرفی فروشگاه مبل و دکوراسیون توکامارت پرداخته‌ایم که می‌توانید ست سرویس چوب جهیزیه خود را به صورت کامل از آن خریداری کنید. با ما همراه باشید.

وسایل زیادی در خرید جهیزیه وجود دارند که معمولا سعی می‌شود از نظر رنگ و سبک این وسایل با یکدیگر ست باشند و در بین این وسایل به ست بودن سرویس چوب، شامل مواردی نظیر مبلمان و نهارخوری، سرویس خواب، میز تلویزیون، کنسول و...، بیشتر از سایر وسایل موجود در جهیزیه توجه می شود؛ چرا که مبلمان همیشه در معرض دید بوده و به نوعی نقطه کانونی دکوراسیون منزل به حساب می‌آید. به همین خاطر بسیاری به دنبال خرید یکجای ست سرویس چوب عروس هستند، تا بتوانند با خیالی آسوده تمامی وسایل چوبی مورد نیاز خود را به صورت ست خریداری کنند. اگر شما هم دنبال چنین فروشگاهی هستید که بتوانید ست سرویس چوب خود را به صورت یکجا خرید کنید، حتما به فروشگاه مبلمان و دکوراسیون توکامارت سر بزنید.

خرید جهیزیه و ست سرویس چوب عروس از فروشگاه مبلمان و دکوراسیون توکامارت

فروشگاه توکامارت اولین فروشگاه آنلاینی است که به مشتریان خود امکان خرید ست کامل سرویس چوب عروس را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید ست سرویس چوب جهیزیه خود را به صورت کامل و در انواع سبک‌های استیل، راحتی و مدرن و یا کلاسیک از آن خریداری کنید. اما انتخاب فروشگاه آنلاین توکامارت برای خرید ست سرویس چوب عروس چه مزیت‌هایی دارد؟

قیمت مناسب

تمامی وسایلی که شما از توکامارت خریداری می‌کنید توسط خود این مجموعه تولید شده و بدون هیچ واسطه‌ای به دست شما می‌رسند و در واقع شما به صورت مستقیم از تولیدی خرید خود را انجام می‌دهید. همین امر باعث می‌شود از صرف هزینه بالا برای خرید مبلمان و سرویس خواب و... که به خاطر وجود واسطه‌های فراوان بین تولیدکننده و مشتری نهایی به وجود می‌آید در امان شوید.

از طرفی توکامارت یک تولیدکننده بزرگ بوده و با سابقه چندین ساله‌ای که در این زمینه دارد، و به واسطه استفاده از ماشین‌آلات به روز برای تولید، هزینه‌های خود را تا حد ممکن کاهش داده تا قیمت نهایی محصولاتی که به دست مشتریانش می‌رسد، منصفانه شود.

تنوع محصولات

همان طور که اشاره شد، در فروشگاه توکامارت انواع سبک‌های مبلمان راحتی و مدرن، کلاسیک و استیل موجود است و هر کدام از این سبک‌ها نیز چند مدل مختلف و زیبا دارند که پاسخگوی نیازهای متفاوتی بوده و می‌توانید با سلیقه خود از بین آن‌ها انتخاب کنید. برای انتخاب مدل ابتدا مشخص کنید که خانه نوعروس قرار است به چه سبکی باشد، و سپس با توجه به سبک دکوراسیون خانه، سرویس چوب مناسب را نیز انتخاب کنید. برای مثال برای دکوراسیون مدرن و امروزی سرویس چوب راحتی و مدرن مناسب بوده و برای دکوراسیون سنتی و کلاسیک نیز مبلمان و سرویس خواب کلاسیک و یا استیل بهتر است.

کامل بودن وسایل سرویس چوب عروس

اگر قصد خرید سرویس چوب عروس از فروشگاه توکامارت را دارید، مطمئن باشید که هرچه نیاز دارید می‌توانید به صورت ست خریداری کنید و محدودیتی در این باره ندارید. مبل، سرویس نهارخوری، سرویس خواب شامل تخت، پاتختی، میز آرایش و آینه، کمد، میز تلویزیون، جاکفشی و... از جمله مواردی هستند که می‌توانید در سرویس چوب جهیزیه خود داشته و همگی را به صورت ست از فروشگاه مبلمان و دکوراسیون توکامارت خریداری کنید.

قابلیت سفارشی سازی

در هنگام خرید سرویس چوب عروس از توکامارت محدودیتی در تعداد وسایل و یا تعداد نشیمن مبل و... ندارید و می‌توانید با توجه به فضای خود همه وسایل و یا تعدادی از آن‌ها را خریداری کنید. برای نمونه اگر خانه‌تان بزرگ است می‌توانید مبلمان نه نفره همراه نهارخوری ۱۲ نفره خریداری کنید و اگر خانه‌تان آپارتمانی و کوچک است می‌توانید مبل هفت نفره همراه نهارخوری ۶ نفره و یا ست‌های دیگر را خریدرای کنید و از این بابت در خرید سرویس چوب خود هیچ محدودیتی ندارید.

بازدید حضوری

قبل از خرید سرویس چوب عروس نیز می‌توانید به صورت حضوری از محصولات توکامارت در نمایشگاه و شوروم این مجموعه بازدید کرده و پس از اطمینان از کیفیت، خرید خود را انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر درباره خرید سرویس چوب عروس نیز می‌توانید به وبسایت توکامارت به آدرس www.tookamart.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha