• پنجشنبه / ۳۰ آبان ۱۳۹۸ / ۱۹:۳۷
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 98083019690
  • منبع : فضای مجازی

همه می‌خواهند ما صعود کنیم جز خودمان!

همه می‌خواهند ما صعود کنیم جز خودمان!

بحرین ۲ بار با عراق مساوی کرده، ولی ما به همین عراق باخته‌ایم. هنگ‌کنگ با بحرینی که یقه عراق را گرفته، صفر- صفر کرده و به‌زعم خود ما را خوشحال کرده است. کامبوج آن‌طور که از ما گل خورد از هیچ تیمی گل نخورد و سرانجام خود عراق با ۴ امتیازی که مقابل بحرین هدر داد حتی صدرنشینی را به ما تعارف زد. اما ببینیم خود ما چه کردیم؟

به گزارش ایسنا. آی‌اسپورت نوشت: ما کامبوج و هنگ‌کنگ را بردیم که در شرایط طبیعی منتخب لیگ ۲ هم آن‌ها را شکست می‌دهد. بعد به بحرین در منامه و به عراق در اردن باختیم که واقعاً هنر می‌خواست. بحرین همان تیمی است که یک بار با کثیف‌بازی در تهران از ما صفر- صفر گرفته بود، اما سابقه زدن ۶ گل به این تیم در دوره کی‌روش را داریم و با برانکو هم این تیم را ۴ بر ۲ برده بودیم.

حالا شرایط جدول به نحوی است که ایران اگر ۴ بازی دور برگشت را ببرد صدرنشین می‌شود. نکته مهم اینجاست که بازی با عراق، بحرین و هنگ‌کنگ در تهران است و قاعدتاً ما با مربی ۱/۵ میلیون دلاری نباید مشکلی در این بازی‌ها و دیدار برگشت با کامبوج داشته باشیم.

بازیکنان تیم ملی که مقابل بحرین و عراق اصلاً نمایش قابل دفاعی نداشتند، به اندازه کافی برای بردن این دو تیم انگیزه و بهانه دارند. بحرینی‌ها که به سرود ما توهین کردند و عراقی‌ها بعد از هر گل طوری شادی می‌کردند که انگار به برزیل گل زده‌اند. به هر حال بردن تیم‌های عربی همیشه برای فوتبال ما جذابیت‌های خاص خود را دارد به خصوص حالا که به بحرین و عراق باخته‌ایم و لذت پیروزی مقابل آن‌ها دوچندان می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۲۱:۰۶

به هردوشون در تهران میبازیم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۲۱:۳۱

مگر تیمی که گل می زند حق شادی ندارد که نوشته اید عراقی ها پس از هر گل چنان شادی می کردند که انگار به برزیل گل زده اند؟!! مگر آنها نمی خواهند صعود کنند؟!!! مگر بازیکنان ایران هر بار که گل می زنند شادی نمی کنند؟!

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۰۷:۰۵

خواستن توانستن است‌

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۰۶:۴۹

امیدوارم صعود نکنیم

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۲۰:۴۶

با سلام، من پریشب برای اولین بار وارد این سایت خبری شدم و به گمان همطرازی ایسنا با سایر خبرگزاری های معتبر و با ظرفیت، نظرم را که حاکی از دردمندیِ ناشی از شکست تیم ملی بود همراه با ارایه راهکار برای برون رفت از بحران موجود، نوشتم تا شاید نظرم از طریق این رسانه به رویت مسوولانِ مربوط برسد اما ظاهراً ایسنا هنوز دوران دانشجویی را طی می کند و از ظرفیت و پختگی لازم برای هضم و درج آرای سازنده مردم برخوردار نیست و لذا باید تا تکمیل دوره ی دانش اندوزیِ این "دانشجویان نوآموز در عرصه ی رسانه"، از مراجعه به این سایت خودداری کرد!