• یکشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98102216649
  • خبرنگار : 30054

سفر در تونل زمان؛ در تور نوروز کوبا اسپیلت البرز

سفر در تونل زمان؛ در تور نوروز کوبا اسپیلت البرز

معمولاً ما ایرانی‌ها، هیچ زمانی در سال به‌ اندازه نوروز سفر نمی‌کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اسپیلت البرز، این تعطیلی طولانی و خوش آب‌وهوا که با سال نوی ما هم‌زمان است، بهترین فرصت برای ماست که در تمام طول سال به دنبال چند روز خالی، برای دیدن زیبایی‌های طبیعت ایران و جهان و آشنایی با آداب‌ و رسوم کشورهای مختلف می‌گردیم و به دنبال سفرهای هیجان‌انگیز به داخل و خارج از کشور هستیم. چه دور ایران را بگردیم و گوشه و کنارهای هرگز کشف‌ نشده‌اش را ببینیم و چه به خارج از کشور سفر کنیم، مهم است بدانیم کجا می‌رویم و دقیقاً چرا سفر می‌کنیم. در واقع برنامه سفر خود را به‌گونه‌ای طراحی کنیم که به‌صورت متناوب روزهایی سراسر از فعالیت و هیجان و روزهایی را با آرامش و استراحت سپری کنیم تا از سفر خود لذت ببریم.

کوبا با مناظر و اتمسفر پرانرژی خود مقصدی ایده‌آل برای سفرهای نوروزی است. سفر به کوبا با سفرهایی که به هرجای دیگر دنیا داشته‌ایم کاملاً متفاوت است. برای اینکه که از سفر خود نهایت استفاده را ببریم باید از مکان‌های معروف و شناخته‌نشده‌ی آن اطلاعات کافی داشته‌ باشیم و با راهنمایان باتجربه ایرانی و محلی، به قلب کوچه و پس‌کوچه‌های آن برویم، به خانه‌های مردم قدیمی سر بزنیم و غذاهای محلی هر شهری را با طبخ منحصربه‌فرد همان شهر بخوریم. در یک‌کلام به قلب فرهنگ و فضای کشوری که سفر کرده‌ایم، شیرجه بزنیم.

وقتی اسم کوبا می‌آید شما به چه چیزهایی فکر می‌کنید؟ مردم انقلابی و رهبرانی که با سرمایه‌داری می‎جنگیدند؟ خانه باغ‌های خوش‌رنگ و لعاب با گل و گیاه‌های گرمسیری؟ واقعیت این است که کوبا یکی از توریستی‌ترین کشورهای جهان است. این کشور با خیابان‌های خوش‌رنگ و ماشین‌های قدیمی خاص خود هر سال توریست‌های زیادی را از سرتاسر جهان به شهرهای مختلف خود می‌کشاند.

کوبا، همچون یک ماشین زمان در آمریکای لاتین است. سفر به سرزمین شادترین مردمان که شما را می‌برد به ٦٠ سال پیش، که زندگی‌شان آمیخته است با آواز و موسیقی آفروکوبن و خیابان‌هایی که جولانگاه ماشین‌های آمریکایی دهه پنجاه هستند بسیار جذاب و متفاوت خواهد بود.

مناسب‌ترین فصل سفر به کوبا، بهار است و با توجه به تعطیلاتی که در این فصل از سال داریم، حداقل ۲ هفته زمان برای گشت کامل در این کشور شاد و رنگی و بازدید از جاذبه‎های بی‌نظیر آن نیاز داریم. کشور کوبا نزدیک به هفتاد سال است که ارتباطش را با آمریکای شمالی به‌کلی قطع کرده و به‌طور کامل از تولیدهای داخلی‌اش استفاده می‎کند، پایتخت و شهرهای مختلف آن به همین دلیل هنوز فضایی شبیه قرن بیستم دارند. رقص سالسا، موسیقی شاد و مردم خونگرم و مهمان‌نواز و البته طبیعت بی‌نظیر گرمسیری در کوبا منتظرمان هستند!

گشت در شش شهر مهم و زیبای این کشور با طبیعت بکر و خیابان‌هایی رنگارنگ که همگی به‌واسطه آثار طبیعی، تاریخی و فرهنگی‌شان شهرت جهانی دارند از جمله شهرهای وینیالس، وارادرو، سینفوئگوس، هاوانا، ترینیداد را نباید از دست بدهیم. همچنین بازدید از منطقه سانتاکلارا و از نزدیک آشنا شدن با محل نبرد چه گوارا، پاتوق‌های ارنست همینگوی نویسنده معروف آمریکایی که سال‌های آخر عمرش را در کوبا گذراند، همچنین شنا و غواصی در سواحل زیبای این کشور و لذت بردن از طبیعت خاص آن از جذابیت‌های بی‌نظیر سفر به کوبا است.

نباید از تجربه‌ی چشیدن غذاهای سنتی و خوش‌طعم کارائیبی، نوشیدنی‌های خاص و سنتی کوبا بامزه‌ای متفاوت در بهترین و شاخص‌ترین رستوران‌های کوبایی به‌سادگی بگذریم. همچنین با اقامت در بهترین شهرهای کوبا مانند شهر خوش آب‌وهوا و زیبای وینیالس می‌توانیم با آرامش از بخش‌های مختلف این منطقه منحصربه‌فرد دیدن کنیم.

 اسپیلت البرز امسال هم مانند سال‎‌های قبل برنامه‌های متفاوتی برای سفرهای خارجی در بهار ۹۹ طراحی کرده است. در تورهای خارجی نوروز اسپیلت البرز، زیباترین مقاصد را در دورترین نقاط جهان کشف کنید و تعطیلات نوروز ۹۹ را به‌عنوان یک تجربه ناب همیشه در خاطرتان ماندگار کنید.

تفاوت تور کوبای اسپیلت البرز با تورهای دیگر در چیست؟

در این سفر از ۶ شهر مهم کوبا بازدید خواهید کرد که همگی به‌واسطه آثار طبیعی، تاریخی و فرهنگی‌شان، شهرت جهانی دارند.

در تور کوبا دو شب اقامت در شهر زیبای وینیالس خواهید داشت تا با آرامش از بخش‌های مختلف این منطقه منحصربه‌فرد دیدن کنید.

برخی از دیگر تورهای کوبا اقامت‌شان در خانه‌های محلی برنامه‌ریزی‌ شده اما اسپیلت البرز با شناختی که از نیازهای هم‌سفران خود دارد اقامت‌ها را در بهترین هتل‎‌های موجود هر شهر برنامه‌ریزی کرده است.

در تمام ۱۲ روزی که در کوبا هستید به‌غیراز ۴ وعده غذایی، تمام وعده‌ها بر عهده اسپیلت البرز است. تجربه غذاهای سنتی و خوش‌طعم کارائیبی و نوشیدنی‌های خاص و سنتی کوبا در بهترین و شاخص‌ترین رستوران‌های کوبا در برنامه‌ی اسپیلت البرز است.

در اکثر پکیج‌های رایج، اقامت در کوبا ۸ شب و ۹ روز برنامه‌ریزی‌شده، در حالی‌ که اسپیلت البرز این زمان را کافی ندیده و سفر را برای ۱۱ شب و ۱۲ روز برنامه‌ریزی کرده‌ است.

برنامه سفر کوبا به‌گونه‌ای طراحی‌ شده که مسافران به‌ صورت متناوب روزهایی سراسر فعالیت و هیجان و روزهایی آرامش و استراحت داشته باشند و از مناظر و اتمسفر پرانرژی کوبا لذت ببرند.

اسپیلت البرز: www.spilet.com.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۰۲۶۸۰

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha