• شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۷:۱۴
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 98121713496
  • خبرنگار : 71251

ساعت کاری بانک‌های دولتی و خصوصی در روزهای پیش رو

ساعت کاری بانک‌های دولتی و خصوصی در روزهای پیش رو

ساعت جدید کار بانک‌ها دولتی، خصوصی و موسسات اعتباری خصوصی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی و آنچه به شعب و مراکز اعلام شده است، ساعات کار بانک‌ها و موسسات اعتباری عضو کانون برای کارکنان از روز دوشنبه (۱۹ اسفند) از ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و برای مراجعان از ۸ تا ۱۴ است.

همچنین ساعت کاری بانک‌های دولتی و نیمه دولتی از سوی شورای این بانک‌ها، برای مشتریان در سطح کشور همچون هفته قبل ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ اعلام شده است. بدین ترتیب ساعت کاری بانک‌های عضو شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی در سطح کشور از ۱۷ اسفند ۹۸ تا ۲۲ اسفند ۹۸ برای کارکنان بانک از ۸ صبح تا ساعت ۱۳ است و برای مشتریان ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

البته شبکه بانکی تاکید دارد مراجعان به لحاظ حفظ بیشتر سلامت خود و کارکنان بانک‌ها حتی الامکان امور بانکی خود را از طریق درگاه های الکترونیکی انجام دهند.

گفتنی است؛ به دنبال شیوع ویروس کرونا و تصمیم‌گیری برای کاهش ساعت کاری کارکنان، بانک‌ها نیز ساعت کاری را کاهش دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۲-۱۷ ۲۳:۲۶

این کارمندای بانک دقیقا گوشت قربانی هستند و شدیداً بی پناهند میدانید چه گستره ای از مردم را شامل می شوند و کافیست یک بیمار کرونایی با آلوده کردن یک کارمند آن را به کل خانواده و شهر سرایت دهد.

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۶ ۰۸:۳۸

حقوق چند برابری نسبت به قانون کار و وام های ان میلیون تومانی زود یادتون میره ....حالا یک مسئله ای بعد از 20 سال پیش اومده شدین گوشت....؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۷ ۲۳:۳۸

چرا کسی از کار رای شهرداری.اب فا.و بقیه کارگران بی پناه که گرم و سردی فصول در خیابانها کار میکنن.اونا شدیدا با آلودگی و تا حدودی با مردم در ارتباطن.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۰۵ ۰۱:۳۲

فدات شم بیا شما با حقوق مزبور جلوی عطسه و سرفه فقط بشین نمی خواد پول بشماری؟ پایه ای؟؟