• سه‌شنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99012615050
  • خبرنگار : 30054

آیا مشاوره آنلاین پزشکی امکان‌پذیر است؟

۳ دلیل برای نصب اپلیکیشن‌های مشاوره پزشکی

۳ دلیل برای نصب اپلیکیشن‌های مشاوره پزشکی

اساسی‌ترین نیاز بشر، سلامت است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دکتر ساینا، پس از شیوع کرونا، مراجعه به بیمارستان و مطب دکتر، تبدیل به کاری بسیار خطرناک شده است؛ ممکن است برای یک ویزیت ساده به پزشک مراجعه کنیم و خود را در معرض ابتلا به کووید-۱۹ و سایر بیماری‌های خطرناک قرار دهیم. در این دوران اگر به مشکل پزشکی برخوردیم چه راهی برای برقراری ارتباط با پزشک داریم؟ آیا اپلیکیشن‌های مشاوره آنلاین پزشکی راه حل مناسبی برای این مشکل هستند؟

برای برطرف کردن این مشکل، استارت‌آپ‌هایی در حوزه سلامت مشغول خدمت‌رسانی به جامعه هستند. هدف این کسب و کارها ایجاد زیرساختی برای دسترسی به پزشک در هر زمان و مکان به صورت آنلاین و غیر حضوری است.

با استفاده از یک اپلیکیشن مشاوره آنلاین پزشک شما را به صورت غیرحضوری ویزیت کرده و با توجه به شرایط تان تنها زمانی که لازم بداند باید به بیمارستان یا مطب مراجعه کنید. پس دیگر لازم نیست برای هر مشکلی به بیمارستان مراجعه کنید.

چرا باید اپلیکیشن‌های مشاوره آنلاین پزشکی را نصب کنیم؟

۱. پزشک همیشه همراه شما است!

مهم‌ترین دلیل برای نصب یک اپلیکیشن مشاوره پزشکی، دسترسی دائم به پزشک است. با این نرم‌افزارها، پزشک در هر شرایطی با شما خواهد بود. در مسافرت ، در شرایط ویژه (مثل شیوع کروناویروس)، در شهرهایی که دسترسی به پزشکان فوق تخصص و متخصص سخت است ، پزشک آماده خدمت‌رسانی به شما است.

به راحتی پزشک خود را انتخاب کرده و سوال خود را از او بپرسید.

۲. برای دیدن پزشک، تحمل انتظار و ترافیک لازم نیست!

یکی از معضلاتی که باعث می‌شود ، مراجعه به پزشک تبدیل به کاری سخت و طاقت‌فرسا شود، دریافت مرخصی، ماندن در ترافیک، پیدا کردن جای پارک و انتظار پشت در بسته اتاق دکتر است.

با نصب اپلیکیشن مشاوره دیگر لازم به تحمل هیچ کدام نیست. برای گفتگو با پزشک در خانه یا محل کار خود، تنها یک کلیک لازم دارید.

۳. پزشک همیشه برای شما وقت دارد نگران نوبت گرفتن نباشید!

نوبت‌دهی پزشکان یکی دیگر از معضلات دریافت مشاوره است. برای دریافت نوبت از پزشکان فوقتخصص و متخصص مطرح و باتجربه، گاهی پیش می‌آید که ماه‌ها در صف انتظار باشیم و زمانی که نوبت به ما می‌رسد مشکلمان جدی شده یا برطرف می‌شود.

با نصب برنامه مشاوره آنلاین پزشکی، پزشک همیشه برای شما وقت دارد.

نصب اپلیکیشن مشاوره آنلاین دکتر ساینا

دکتر ساینا (www.drsaina.com) اولین کسب و کار حوزه مشاوره آنلاین پزشکی است. ارزش اصلی این استارت‌آپ، کیفیت و صلاحیت پزشکان عضو این سامانه است. دکتر ساینا با بیش از ۴۰۰ پزشک فوقتخصص و متخصص، در ۴۴ تخصص پزشکی آماده خدمت‌رسانی به مخاطبین است.

برای نصب اپلیکیشن مشاوره آنلاین دکتر ساینا همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.drsainaapp&hl=en

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha