• شنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 99031709908
  • منبع : نمایندگی علوم پزشکی شهید بهشتی

تجربیات کرونایی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تهران منتشر می‌شود

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با تاکید بر ضرورت مستند نگاری تجارب روابط عمومی نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان تهران در مبارزه با کرونا، از اقدام این ستاد برای گردآوری تجارب علمی و عملی روابط عمومی‌ها و انتشار آن در قالب یک کتاب خبر داد.

به گزارش ایسنا، مژگان جزی زاده کریمی با بیان اینکه بحران‌ها فرصت‌های نوپدیدی را برای دستگاه‌های اجرایی پدید می‌آورند، اظهار کرد: اما متاسفانه بسیاری از اوقات مستند نگاری در حین اجرای عملیات مدیریت بحران فراموش می‌شود و عدم مستند نگاری باعث می‌شود درس‌های ارزشمندی که در گذر از بحران‌ها به دست آمده ثبت نشده و امکان دسترسی به آنان در شرایط و موقعیت‌های مشابه برای آیندگان فراهم نباشد.

وی ادامه داد: به همین خاطر ستاد مقابله با کرونای استان تهران تصمیم به گردآوری این تجارب گرفت تا این درس آموخته‌ها در اختیار سایر همکاران در روابط عمومی‌ها قرار گیرد و امکان بهینه‌تر کردن نکات مثبت این تجارب فراهم شده و از چالش‌ها و نکات منفی آن‌ها نیز درس گرفته شود تا در صورت خیزش دوباره بیماری در ماه‌های آینده با بهره وری، اطمینان و آرامش بیشتری اطلاع رسانی به مردم صورت گیرد.

کریمی درباره این فراخوان اظهار کرد: متقاضیان لازم است تجارب خود را به پیوست یک حلقه DVD از طریق مکاتبه رسمی سازمان خطاب به مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران به نشانی تهران، بزرگراه شهید چمران، ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان اعرابی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ساختمان شماره یک، طبقه ۶، واحد روابط عمومی و همچنین آدرس ایمیل pcu@sbmu.ac.irحداکثر تا ۳۱ خردادماه ارسال نمایند.

وی درباره شرایط ارسال این تجارب توضیح داد: ارسال تجارب مدنظر حتما در فایل ورد و حداکثر در ۳۰۰۰ کلمه به انضمام عکس مرتبط با تجربه مورد نظر در یک حلقه DVDو همچنین معرفی یک نفر کارشناس به عنوان رابط به منظور هماهنگی و پیگیری های بعدی، ضروری است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران افزود: در ارسال این تجارب از ارائه گزارش عملکرد و پیشینه اقدامات پرهیز شود و صرفا به بیان صریح تجربیات جدید و Best practiceها پرداخته شود، همچنین ضروری است که تجربیات صرفا در حوزه روابط عمومی، ارتباطات و اطلاع رسانی باشد.

وی در پایان یادآور شد: همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر نیز تماس با شماره ۲۲۴۳۹۹۰۴ امکان پذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha