• سه‌شنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99043123023
  • خبرنگار : 30054

شروع سال تحصیلی جدید با دفتر مشق‌های جنگل

شروع سال تحصیلی جدید با دفتر مشق‌های جنگل

با نزدیک‌شدن سال تحصیلی جدید، شاهد افزایش تقاضای دانش‌آموزان و دانشجویان برای خرید انواع لوازم‌التحریر و دفاتر گوناگون هستیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام انتشارات جنگل، این انتشارات با عرضه دفتر مشق‌های متنوع اعم از سیمی، ساده و فانتزی، توانسته علاوه بر پاسخگویی به حجم بالای تقاضای موجود در بازار در فصل شروع مدارس، نیاز تمامی افراد متقاضی خرید دفتر را در تمامی طول سال برطرف نماید.

خرید اینترنتی دفتر مشق

حتما شما نیز با صحنه پرشور والدین و فرزندان‌شان به مراکز فروش لوازم‌التحریر و دفتر مدرسه در هنگام شروع سال تحصیلی مواجه شده‌اید؛ دانش‌آموزانی که برای شروع سال تحصیلی ذوق داشته و در بین انبوهی از دفاتر مختلف به دنبال دفتر مشق مورد علاقه خود می‌گردند. این در حالیست که بسیاری از مواقع گشت و گذارهای طولانی‌مدت در بین دفتر و کتاب‌ها از حوصله والدین خارج بوده و در نهایت با شکایت، گله و عدم رضایت دو طرف به سرانجام می‌رسد. از طرفی در سال جاری با توجه به نگرانی‌های موجود در زمینه ویروس کرونا، خرید حضوری لوازم‌التحریر منطقی و عقلانی نیست.

امروزه زندگی همه ما در گرو اینترنت و خریدهای اینترنتی است. به همین منظور کسب و کارها تلاش می‌کنند تا با ارائه خدمات جدید، دسترسی افراد به محصولات و خدمات خود را آسوده‌تر نمایند. خرید دفتر مشق نیز از این امر مستثنی نیست؛ به طوری که می‌توان به‌راحتی و با کمی جستجو در اینترنت، دفتر مشق مورد نیاز فرزندان خود را تهیه نمود.

علاوه بر دانش‌آموزان و دانشجویان، کارمندانی که به دنبال خرید دفتر برای استفاده روزانه و ثبت وقایع کاری خود می‌باشند نیز می‌توانند از این امکانات استفاده نموده و در هر زمان و مکانی، تنها با چند کلیک ساده، دفتر مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری نمایند.

دفتر مشق‌های جنگل

انتشارات جنگل به عنوان بزرگ‌ترین مرجع چاپ کتاب زبان خارجی و همچنین رمان‌های انگلیسی، جهت حمایت از تولید داخلی و رقابت با کالاهای بی‌کیفیت خارجی اقدام به تولید دفتر مشق با کیفیت بسیار بالا و قیمت رقابتی نموده است. تنوع بالای دفترهای چاپ شده به قدری زیاد است که باعث شده تمامی محصلان از ابتدایی تا دانشجو بتوانند با جستجو در بخش دفتر مشق سایت جنگل، از دفترهای گوناگون این مجموعه دیدن و اقدام به خرید نمایند.

تمامی دفتر مشق‌های جنگل قابل سفارش و خرید در انواع ساده و سیمی، با جلدهای متنوع گالینگور، جلد سخت، جلد نرم و نیز در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع می‌باشند. تنوع و جذابیت انواع دفتر مشق‌های موجود در این مجموعه باعث شده تا دانش‌آموزان هر ساله در هنگام شروع فصل مدارس به دنبال خرید دفتر مشق ساده، دفتر مشق فانتزی و یا به اصطلاح خود، به دنبال خرید دفتر مشق دخترانه و دفتر مشق پسرانه در سایت انتشارات جنگل باشند.

همچنین وجود دفترهای ساده با جلد چرمی و یا جلد سخت باعث شده تا افراد بزرگسال نیز برای خرید اینترنتی دفتر مورد نیاز خود به سایت جنگل مراجعه نمایند. قابل ذکر است که احتمال خراب‌شدن و یا پارگی اینگونه دفاتر به دلیل داشتن جلدی سخت و محکم، نسبت به دفاتر دیگر کمتر بوده و می‌توان از آنها به طور مداوم و در طولانی مدت استفاده نمود.

پس اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که به دلایل مختلف برای خود و یا فرزندانتان به دنبال خرید دفتر مشق می‌باشید، کافی است سری به سایت انتشارات جنگل زده و از بین تمامی دفاتر موجود، دفتر مناسب و مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha