• سه‌شنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۲۱:۴۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 99051410847
  • خبرنگار : 71145

استاندار بیروت حادثه روی داده را با بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی مقایسه کرد

استاندار بیروت حادثه روی داده را با بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی مقایسه کرد

استاندار بیروت عصر امروز، سه‌شنبه در بازدید از محل انفجار در بندر این شهر این حادثه را با بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی مقایسه کرد.

به گزارش ایسنا، قاضی مروان عبود فوجی، استاندار بیروت به شبکه اسکای نیوز حادثه‌ بندر بیروت را با حادثه ژاپن در جریان جنگ جهانی دوم و حمله اتمی آمریکا به جزیره ناکازاکی و هیروشما مقایسه کرد و گفت، این انفجار مرا به یاد حادثه ژاپن می‌اندازد.

او تاکید کرد: تیم اطفای حریقی در ماموریت خاموش کردن حریق به محل اعزام شدند و این قبل از انفجار بود و اطلاعاتی از آنها نداریم.

استاندار بیروت متاثر از صحنه‌های وحشتناکی که مشاهده کرده و میزان خساراتی که در پی انفجار بیروت به جا مانده بود، به گریه افتاد.

عبود به رسانه‌های لبنانی اظهار کرد: آنچه روی داده را قبلا در لبنان ندیده‌ام و اتفاق رخ داده شبیه حادثه هیروشیما و نازاکی ژاپن است.

او افزود: بیروت مصیبت دیده است و میزان ویرانی و خرابی زیاد است و اتفاق رخ داده بی‌سابقه است.

حمد حسن، وزیر بهداشت لبنان اعلام کرده است که در پی انفجار امروز بیروت، آمارهای اولیه حکایت از این دارد که تعداد کشته شدگان از مرز ۶۳ تن گذشته و بیش از ۳۰۰۰ تن زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۵ ۰۰:۳۳

این انفجار دقیقا" شبیه انفجاریست که به دروغ ان را انفجار اتمی وانمود می کنند. در هر انفجاری قارچ به وجود می اید و هرچه مقدار مواد منفجره بیشتر باشد قارچ بزرگتری به وجود می اید و تا ارتفاع بالاتری می رود. دلیل تلفات بیشتر در هیروشیما و ناکازاکی این بود که جنس خانه های انها از پلاستیک و چوب بود و گسترش یافت و مردم بیچاره راه فراری نداشتند. شاید استاندار بیروت به این شکل به وجود بمب اتمی طعنه می زند و ان را زیر سوال می برد.

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۶ ۰۰:۰۵

به امید روزیکه سایر رسانه ها همچون سایت شما بدون ترس و با شهامت در راستای انتشار حقیقت حرکت کنند. اکثر رسانه های کشور ما فقط مدعی حقیقت گویی و حقیقت جویی هستند اما در واقع فقط سراب حقیقت هستند و وقتی حقیقت جویان به سویشان می روند خیلی زود محو می شوند و افراد را در بیابان ناامیدی تنها می گذارند. این رسانه ها فقط با خود فریبی فعالیت می کنند.