• جمعه / ۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99060705697
  • خبرنگار : 90047

احتمال اعزام تیم پاراتیراندازی به مسابقات بین المللی صربستان

احتمال اعزام تیم پاراتیراندازی به مسابقات بین المللی صربستان

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی از احتمال اعزام تیراندازان به مسابقات بین‌المللی صربستان خبر داد و گفت: این مسابقات اوایل مهر در صربستان برگزار می‌شود که تیراندازان پارالمپیکی نیز به احتمال زیاد در این تورنمنت شرکت خواهند کرد.

حسین امیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی تیراندازی اوایل مهر در صربستان برگزار می‌شود که به احتمال زیاد تیراندازان پارالمپیکی ایران نیز در این تورنمنت شرکت خواهند کرد.

وی افزود:  با توجه به اینکه تیراندازان پارالمپیکی به خاطر کرونا مدت ۷ ماه است که هیچ اردوی آمادگی نداشتند و تمرینات آنها تنها از طریق فضای مجازی پیگیری شده است، این تورنمنت از نظر روحی شرایط خوبی را برای تیراندازان پارالمپیکی ایجاد خواهد کرد و سبب می شود بعد از هفت ماه دوری از اردو و مسابقات عملکرد فنی خود را مورد ارزیابی قرار دهند. 

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در پاسخ به این پرسش که در صورت اعزام تیم پاراتیراندازی به این تورنمنت چقدر امید به کسب مدال دارید، تصریح کرد: ما انتظار رکورد جدید و مدال از تیراندازان نداریم، همین که بتوانند از شرایط بد روحی خارج شوند و به این باور برسند که از نظر قدرت بدنی و عملکرد فنی در چه وضعیتی قرار دارند، برای ما کافی است.

امیری گفت: من اسامی ورزشکاران اعزامی را به رئیس انجمن پارتیراندازی داده ام و برای اعزام منتظر پاسخ رییس انجمن و کمیته ملی پارالمپیک هستم. به هر صورت این اعزام از نظر روحی تاثیر بسیار مثبتی بر روی تیراندازان پارالمپیکی خواهد داشت و سبب می شود تا تکلیف اردوها زودتر مشخص شود.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا مشکل فشنگ تیراندازان در ۵۰ متر خفیف برطرف شد یا  خیر، خاطرنشان کرد: ما همچنان با کمبود فشنگ در ۵۰ متر خفیف مواجه هستیم و کماکان این مشکل ادامه دارد. در این ماده علاوه بر کمبود فشنگ ما از مکان مناسبی نیز برای انجام تمرین برخوردار نیستیم، امیدوارم روزی برسد که در ۵۰ متر خفیف همانند ۱۰ متر بادی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha