• شنبه / ۵ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99070502866
  • خبرنگار : 30054

بن سای چیست؟

بن سای چیست؟

بن سای روشی است که درختان را به‌صورت پاکوتاه در گلدان‌هایی با خاک کم عمق می‌کارند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام به روز رسان، این روش کاشت، تلفیق هنر با علم باغبانی دانسته می‌شود و نمادی مینیاتوری، خاص و کوچک از طبیعت است که در گلدان رشد می‌کند.

انواع بن سای را از طریق کاشت بذر، قلمه زدن و یا پیوند زدن گیاهان پرورش می‌دهند. چین و ژاپن، اولین کشورهایی هستند که از قرن‌ها پیش این گیاهان زینتی را درست می‌کردند و معتقدند این هنر باعث آرامش جسم و ذهن می‌شود و می‌تواند به کم‌کردن استرس‌ها کمک کند.

علاقه به پرورش و نگهداری بن سای در بین مردم بسیار رایج شده است و افراد زیادی این گیاه را در خانه پرورش می‌دهند.

از این رو، بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین گل و گیاه، انواع درخت بن سای را در ابعاد و سن‌های مختلف ارائه داده‌اند و شما می‌توانید علاوه بر خرید غیرحضوری، اطلاعات مفید و ارزشمندی در مورد نحوه نگهداری گل بن سای بدست آورید.

یکی از تفاوت‌های درختچه‌ بن سای با دیگر درختچه‌ها، عمر بالای آن است. گیاه بن سای نیاز به هرس مرتب و برنامه‌ریزی شده دارد. هرس کردن منظم آن، باعث تولید اندام‌های جدید و جوان شده و در نهایت موجب طولانی شدن عمر این گیاه زینتی و زیبا می‌شود.

تفاوت دیگر آن، ساقه و ریشه‌های خمیده، متقارن و یا نیمه متقارن است که به دلیل نحوه خاص هرس کردن و فرم دادن ساقه‌ها با سیم ایجاد شده است.

بن سای‌ها به دو دسته‌ی آپارتمانی و باغچه‌ای تقسیم می‌شوند که بسته به نوع نگهداری، می‌توان آن‌ها را در خانه یا فضای باز پرورش داد.

به دلیل آپارتمانی بودن اغلب خانه‌ها و نبود فضای کافی برای رشد گل و گیاه، بهترین انتخاب بن سای‌هایی هستند که در تمام فصول مقاوم هستند و با شرایط داخل خانه‌ هم‌خوانی دارند. اما قبل از خرید، باید در مورد نوع و شرایط نگهداری آن‌ها تحقیق کرد.

اگر شما هم علاقه به نگهداری بن سای دارید، بهترین و آسان‌ترین راه، خرید بن سای بالغ و پرورش یافته است. شما می‌توانید برای تهیه آن به گلخانه‌ها بروید و یا قیمت گل بن‌سای را در سایت‌های اینترنتی فروش گل و گیاه مقایسه کرده و سپس خرید کنید.

در اینجا می‌خواهیم وب‌سایت معتبری را معرفی کنیم که خرید گل و گیاه را برای همه آسان کرده است. بازار آنلاین به‌روزرسان، گل فروشی آنلاینی است که امکان سفارش و خرید اینترنتی بن سای را برای شما فراهم کرده است.

به‌روزرسان، انواع گیاهان را بدون واسطه و به‌طور مستقیم از گلخانه و باغبان‌ها تهیه می‌کند و می‌توانید قبل از خرید، قیمت بن سای، سن و نحوه نگهداری آن را مقایسه کرده و گیاه مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

در بازار آنلاین به‌روزرسان، علاوه بر بن سای می‌توانید گل‌های شاخه‌ای تازه، گیاهان آپارتمانی، تراریوم، انواع کاکتوس، گیاهان آبزی، هوازی و گوشت­خوار را نیز به‌صورت آنلاین خریداری کرده و یا از خدمات گل‌آرایی مجالس و ماشین عروس استفاده کنید.

بازار آنلاین به‌روزرسان علاوه بر گل و گیاه، انواع محصولات پروتئینی، لبنیات، کالاهای اساسی، میوه و سبزیجات، نوشیدنی، غذا، پیش غذا و چاشنی، صبحانه، نان و شیرینی­‌جات و آجیل و خشکبار را با قیمت‌های مناسب و تخفیفات ویژه ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید محصولات ارگانیک ویژه افراد وگان و گیاه خوار را از این بازار آنلاین سفارش دهید.

در به‌روزرسان، فروشندگان همان تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان اصلی محصولات هستند که آن‌ها را به‌صورت آنلاین و بی‌واسطه به مصرف­‌کنندگان نهایی ارائه می‌دهند.

از ویژگی‌های دیگر این فروشگاه اینترنتی می‌توان به قیمت مناسب، تنوع بی‌نظیر و به‌روز بودن تاریخ تولید محصولات اشاره کرد. کلیه سفارشات از این بازار، با ناوگان‌های حمل و نقل یخچال‌دار و به‌صورت رایگان برای مشتریان ارسال می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی