• شنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 99081005765
  • خبرنگار : 71588

زخمی شدن ده‌ها تظاهرکننده فلسطینی توسط صهیونیست ها در کرانه باختری و قدس اشغالی

زخمی شدن ده‌ها تظاهرکننده فلسطینی توسط صهیونیست ها در کرانه باختری و قدس اشغالی

ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی در جریان حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به معترضان در کرانه باختری و قدس اشغالی زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از المسیره، در پی اقدامات سرکوبگرانه نیروهای رژیم صهیونیستی علیه تظاهرات هفتگی فلسطینیان در روستای «کفر قدوم» که در مخالفت با شهرک‌سازی و درخواست بازگشایی خیابان این روستا برگزار شده بود، ده‌ها تن از فلسطینیان زخمی و دچار حالت خفگی شدند.

در همین راستا، مراد شتیوی، هماهنگ کننده مقاومت مردمی فلسطین در کفر قدوم خاطرنشان کرد نیروهای رژیم صهیونیستی به این روستا یورش بردند و به سمت شرکت کنندگان در این تظاهرات گلوله و بمب‌های گاز سمی شلیک کردند و در نتیجه آن، ده‌ها تن از فلسطینیان زخمی و دچار حالت خفگی شدند.

روستای کفر قدوم روزهای جمعه و شنبه شاهد تظاهرات پیاپی علیه رژیم اشغالگر است.

از سوی دیگر، نظامیان رژیم صهیونیستی عصر جمعه به شرکت‌کنندگان در تظاهرات حمایت آمیز از پیامبر اسلام (ص) در محوطه‌های مسجد الاقصی حمله کرده و اقدام به سرکوب آنان کردند.

شاهدان عینی اعلام کردند، نظامیان اسرائیلی چند نمازگزار فلسطینی و یک خبرنگار را هم بازداشت کردند.

شاهدان عینی همچنین تاکید کردند که نظامیان صهیونیست به تظاهرات کنندگان پس از خروج از باب «الناضر» و رسیدن به خیابان «الواد» حمله کردند که در نتیجه آن شماری زخمی شدند.

هزاران فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی شرکت کرده و پس از اقامه نماز در تظاهراتی که در حمایت از پیامبر اسلام (ص) و محکومیت اهانت به مقدسات اسلام در فرانسه برگزار شده بود، شرکت کردند.

ساکنان کرانه باختری و نوار غزه تظاهرات‌ها و تجمعات گسترده‌ای را در حمایت از پیامبر بزرگوار اسلام (ص) برگزار کردند. در این تظاهرات‌ها تصاویر امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه نیز به آتش کشیده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha