• پنجشنبه / ۴ دی ۱۳۹۹ / ۰۳:۳۲
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 99100302744
  • خبرنگار : 71603

مقامات دانشگاه "سن‌دیگو" اعلام کردند

اکنون،‌ زمان جبران خسارت مالی کرونا از طریق دانشجویان نیست

اکنون،‌ زمان جبران خسارت مالی کرونا از طریق دانشجویان نیست

‌دانشگاه "سن دیگو" آمریکا اعلام کرد برای سال تحصیلی آتی شهریه خود را ثابت نگه می‌دارد.

به گزارش ایسنا، با توجه به آسیب‌های اقتصادی وارد شده بر اثر پاندمی "کووید-۱۹"، دانشگاه "سن‌دیگو" از کمک به دانشجویان خبر داد و اعلام کرد که سعی می‌کند کمک به دانشجویانی که با مشکلات مالی ناشی از کرونا مواجه بوده‌اند، را افزایش دهد.

این کار دانشگاه سن‌دیگو بخشی از یک جنبش گسترده در بین دانشگاه‌های خصوصی آمریکا است که بیشترین میزان شهریه را دریافت می‌کنند.

به این ترتیب دانشگاه‌ها، هم به دانشجویان کمک شایانی می‌کنند و هم از افت شدید تعداد ثبت‌نام‌های خود جلوگیری می‌کنند.

در این میان، برخی از دانشگاه‌های آمریکا از جمله "پرینستون" و "جورج تاون" قصد دارند در ترم بهار در میزان شهریه خود تخفیف دهند و از هم‌اکنون در حال بررسی شرایط برای ترم پاییز سال آینده هستند تا ببینند آیا نیاز است کارهای بیشتری برای پاییز آتی انجام شود یا خیر.

دانشگاه "سن‌دیگو" اعلام کرد که در پاییز سال آینده، ۱۴ درصد در تعداد دانشجویان تازه وارد خود افزایش ثبت‌نام خواهد داشت. اما مدیران دانشگاه نگرانند که شرایط مالی، ثبت‌نام را برای دانشجویانی که پذیرفته شده‌اند،‌سخت‌تر کند.

 "استفان پولتز" معاون مدیریت ثبت‌نام دانشگاه "سن دیه گو" اظهار کرد: با شیوع کرونا هزینه‌های ما افزایش یافته است و مطمئنا ضرر اقتصادی بزرگی را متحمل شده‌ایم، اما الان زمان آن نیست که این ضرر را از طریق دانشجویان و خانواده‌های آنها جبران کنیم و این فشار را به آنها تحمیل کنیم.

مقامات  دانشگاه‌ "سن‌دیگو" اعلام کردند که از ابتدای شیوع کرونا، بیش از ۴۰ میلیون دلار ضرر مالی متحمل شده‌اند و انتظار می‌رود در سال بعد این میزان به ۳۰۰ میلون دلار و حتی بیشتر برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha