• دوشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99110603840
  • خبرنگار : 30054

فراگیری زبان‌های خارجی با حافظ قرن ارتباطات

فراگیری زبان‌های خارجی با حافظ قرن ارتباطات

بهترین و تاریخی‌ترین فرصت برای یادگیری یک زبان خارجی همین روزها و ایام کرونایی است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موسسه جهان علم، کم شدن ترددهای غیرضروری، تعطیل شدن کلاس‌های حضوری مدارس و دانشگاه‌ها و رواج دورکاری این فرصت را در اختیار افراد قرار داد تا روزانه دو الی سه ساعت زمان مفید و اضافه داشته باشند.

در روزگاری که فراگرفتن یک زبان خارجی مانند زبان انگلیسی یا فرانسوی می‌تواند مسیرهای پیشرفت را برای ما هموار کند، باید از این فراغت اجباری استفاده کنیم و به تقویت مهارت‌های خودمان بپردازیم.

البته برخی افراد نگران هستند که چگونه می‌توان در این شرایط قرنطینه سر کلاس‌های زبان حاضر شد؟ این مشکل نیز با استفاده از ظرفیت‌های اینترنت و نرم‌افزارهای آموزشی آنلاین رفع شده است.

در خانه بمانید و یک زبان خارجی جدید یاد بگیرید

موسسه زبان‌های خارجی «حافظ قرن ارتباطات» که حدود ربع قرن سابقه فعالیت دارد، با درک شرایط حاضر اقدام به طراحی دوره‌های آموزشی مجازی و حضوری کرده تا علاقمندان به زبان‌های خارجی بتوانند با کمترین دردسر و چالش مهارت‌های خود را تقویت کنند.

موسسه حافظ قرن ارتباطات، بیش از ۲۰۰ نیروی آموزشی باتجربه و متخصص در اختیار دارد که با موثرترین کیفیت ممکن زبان‌های زنده دنیا را به طیف‌های مختلف زبان‌آموزان آموزش می‌دهند. مدیران موسسه نیز سابقه سال‌ها تدریس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را دارند.

دپارتمان‌های تخصصی موسسه به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که بهترین تکنیک‌ها و ابزارهای آموزشی را برای هر دسته از زبان‌آموزان به کار بگیرند؛ به نحوی که محتواهای آموزشی متنوعی ویژه کودکان، مدیران، متقاضیان آزمون‌های خارج، متقاضیان مهاجرت شغلی یا اقامت، داوطلبان آزمون‌های تحصیلات تکمیلی داخلی و ...  آماده‌سازی شده و به هر دسته از متقاضیان ارایه می‌شود.

ناگفته نماند که هر دپارتمان آموزشی یک مدیر با تجربه دارد که علاوه بر سابقه بالای تدریس، مهارت فوق‌العاده‌ای در طراحی دوره‌های اثربخش آموزشی نیز دارد.

تمامی کتاب‌ها و برنامه‌ کلاسی و آموزشی این موسسه منطبق با اطلاعات روز دنیا است. یکی از ویژگی‌های شاخص این مرکز برخورداری از آزمایشگاه مجهز و پیشرفته زبان، کتابخانه، آرشیو غنی فیلم‌های آموزشی و دیگر امکانات ضروری آموزش است.

این مرکز برای به‌روز نگه داشتن استادان خود، آخرین مقاله‌های علمی و تکنیک‌های کاربردی آموزشی را از ژورنال‌های معتبر خارجی گردآوری کرده و در اختیار این عزیزان قرار می‌دهد. یک مجله تمام‌رنگی نیز در موسسه به چاپ می‌رسد که به استادان و زبان‌آموزان کمک می‌کند تا فرایند آموزش را با پشتکار و انگیزه بیشتری دنبال کنند.

موسسه حافظ قرن ارتباطات یکی از معدود موسسه‌های زبان‌آموزی کشور است که موفق به دریافت گواهینامه ISO ۹۰۰۱  در سیستم اجرایی شده است.

امکانات گسترده، سابقه درخشان و استادان باتجربه موسسه این فرصت را در اختیار شرکت‌های خصوصی، سازمان‌ها و اداره‌های دولتی قرار می‌دهد که دوره‌های آموزشی کارکنان خود را در آموزشگاه حافظ قرن ارتباطات برگزار کنند.

دوره‌های آموزشی

در موسسه حافظ قرن ارتباطات دوره‌های آموزش زبان آلمانی و انگلیسی ویژه کودکان، نوجوانان، جوانان و مکالمه برای سطوح دیپلم و بالاتر برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزش زبان عربی ویژه گروه سنی بزرگسالان در دو دورۀ و شش سطح مبتدی، مقدماتی، مقدماتی متون و گفتاری، ادامه گفتاری نیمه پیشرفته، مهارت نوشتاری و گفتاری پیشرفته و پیشرفته مهارتی گفتاری به صورت عادی، فشرده و مجازی برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی مکالمۀ زبان روسی ویژه بزرگسالان است و در سه دورۀ عادی، فشرده و مجازی برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزش زبان ایتالیایی و زبان اسپانیایی برای بزرگسالان و به دو شیوه عادی و مجازی برگزار می‌شود.

زبان ترکی استانبولی نیز به بزرگسالان آموزش داده می‌شود. این زبان در دوره‌های عادی، فشرده، فوق‌فشرده و مجازی برگزار می‌شود.

در این موسسه تدریس زبان چینی و فرانسوی نیز صورت می‌گیرد.

دوره‌های آموزشی آزمون‌های بین‌المللی

در موسسه حافظ قرن ارتباطات دوره‌های آموزشی آزمون‌های آیلتس، آزمون کمبریج، TestDaF ، YÖS، PTE، EPT، GRE،MRST وTOEFL   در بالاترین سطح کیفی برگزار می‌شود.

کلاس‌های ویژه

در این موسسه سال‌هاست که کلاس‌های ویژه‌ای همچون خوشنویسی انگلیسی، کارگاه ترجمه، نقد و بررسی فیلم، مکالمۀ آزاد و دورۀ آموزش مربی زبان انگلیسی برگزار می‌شود. این دوره‌ها مشتاقان و علاقمندان خاص خود را دارد و به دلیل جذابیت و انگیزه‌بخشی بالایی که دارند همواره مورد استقبال زبان‌آموزان قرار می‌گیرند.

علاقمندان برای یادگیری آموزش زبان‌های زندۀ دنیا می‌توانند به سایت موسسه زبان‌های خارجی حافظ قرن ارتباطات مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha