• شنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 99121611464
  • خبرنگار : 71477

نظرسنجی آسوشیتدپرس درصد تایید عملکرد شغلی بایدن را ۶۰ درصد اعلام کرد

نظرسنجی آسوشیتدپرس درصد تایید عملکرد شغلی بایدن را ۶۰ درصد اعلام کرد

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد، اکثریت قاطعی از آمریکایی‌ها می‌گویند عملکرد شغلی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را تایید می‌کنند و حتی پاسخ‌دهندگان بیشتری به بایدن به خاطر مدیریتش در زمینه پاندمی کرونا نمره مثبت می‌دهند.

به گزارش ایسنا، به نوشته نشریه پولیتیکو، براساس نظرسنجی خبرگزاری آسوشیتدپرس/NORC که روز جمعه منتشر شد، ۶۰ درصد از افراد بزرگسال آمریکا عملکرد شغلی جو بایدن را تایید کردند که این آمار شامل ۹۴ درصد از دموکرات‌ها و ۲۲ درصد از جمهوری‌خواهان است.

در موضوع پاندمی کرونا، ۷۰ درصد از افراد بزرگسال نحوه مدیریت بایدن در این بحران بهداشت عمومی را تایید کردند، آماری که شامل ۹۷ درصد از دموکرات‌ها و ۴۴ درصد از جمهوری‌خواهان است.

اگرچه درصد تایید بایدن در زمینه مدیریت اقتصاد کمی کاهش داشته اما وی همچنان حمایت اکثریت را در این موضوع در اختیار دارد به طوری که ۵۵ درصد از پاسخ‌دهندگان بزرگسال از جمله ۸۸ درصد از دموکرات‌ها و ۱۷ درصد از جمهوری‌خواهان از سیاست مالی وی حمایت کردند.

نظرسنجی‌های دیگری که در چند روز اخیر منتشر شدند درصد حمایت مشابهی را از بایدن نشان دادند. نظرسنجی پولیتیکو-مورنینگ درصد تایید عملکرد بایدن در بین رای‌دهندگان ثبت شده را ۵۷ درصد اعلام کرد و نظرسنجی رویترز-ایپسوس این آمار را ۵۸ درصد اعلام کرد.

نتایج نظرسنجی خبرگزاری آسوشیتدپرس/NORC در حالی منتشر شد که بایدن شش هفته تمام است که رسما وارد کاخ سفید شده که در جریان این مدت بر اولویت قرار دادن پاندمی کرونا و پیامدهای اقتصادی‌اش و همچنین تلاش برای مقابله با تغییر آب و هوا و مبارزه برای رسیدن به برابری نژادی تاکید کرده است.

تمرکز اصلی بایدن بر اولویت‌های ریاست‌جمهوری‌اش تاکنون باعث پیشرفت قانونی درخصوص "طرح نجات آمریکا" به ارزش ۱.۹ تریلیون دلار بوده به طوری که این طرح هفته گذشته در مجلس نمایندگان به تصویب رسید. در حال حاضر دولت بایدن به دنبال تصویب این بسته کمکی گسترده تا پیش از ۱۴ مارس سال جاری میلادی است؛ زمانی که مزایای کلیدی بیکاری منقضی می‌شوند.   

نظرسنجی خبرگزاری آسوشیتدپرس/NORC بین ۲۵ فوریه تا اول مارس انجام شد و در آن ۱۴۳۴ فرد بزرگسال شرکت داشتند. درصد خطای این نظرسنجی مثبت و منفی ۳.۴ درصد برآورد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha