• شنبه / ۶ مهر ۱۳۹۲ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 92070603570
  • منبع : نمایندگی کرمان

تحلیل قاسم سلیمانی از علت عقب‌نشینی و شکست دشمنان

تحلیل قاسم سلیمانی از علت عقب‌نشینی و شکست دشمنان

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: دشمنان برای محدود کردن، منزوی کردن و از بین بردن ملت ایران تلاش کرده‌اند اما نتیجه تمام جنگ‌ها در منطقه پیروزی ملت ایران بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: دشمنان برای محدود کردن، منزوی کردن و از بین بردن ملت ایران تلاش کرده‌اند اما نتیجه تمام جنگ‌ها در منطقه پیروزی ملت ایران بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی که در یادواره شهدای دهستان جواران و عشایر سخن می‌گفت، افزود:احترام جهان به رئیس‌جمهور ایران، خضوع دشمن و این حرف‌هایی که می‌زنند به علت مقاومت و پایداری ملت ایران است و اگر فداکاری و حضور شما ملت نبود این اتفاق در تاریخ نمی‌افتاد.

وی با اشاره به وجود ده‌ها هزار مجروح شیمیایی در ایران افزود: این مجروحان شیمیایی حاصل تفکری است که در غرب وجود دارد.

سرلشکر سلیمانی با اشاره به انباشت تکنولوژی و سلاح برای ارتش‌ها در شرق و غرب گفت: ارتش آمریکا 700 میلیارد دلار بودجه نظامی دارد که به اندازه بودجه هشت سال ایران است.ارتش آمریکا با 700 میلیارد دلار بودجه در افغانستان و عراق چه دستاوردی داشت و یا ارتش رژیم صهیونیستی که پایه این رژیم است و به نظام سرباز شهروندی معروف است و هر چه تکنولوژی جدید بود به این نظام داده است اما در جنگ‌های 22 روزه، 33 روزه و ... در برابر سازمان عادی و مردمی در لبنان شکست خورد. حدود سه تریلیون دلار خرج جنگ در عراق کردند اما ارتش آمریکا نتوانست برای یک پرواز خود در عراق مصونیت بگیرد و با افتضاح از عراق خارج شد.

فرمانده نیروی قدس سپاه اظهارکرد: آن‌ها اشتباه می‌کنند که می‌گویند ایران منطقه را بلعیده است زیرا بلعیدن فرهنگ آن‌ها و نه ملت ایران است.

سرلشکر سلیمانی در پایان خطاب به دشمنان خاطرنشان کرد:‌ معنویت، کلام حق رهبری، پایمردی مردم ایران و تاثیر آن بر ملت‌های دیگر اساس پایداری بود و شما شکست خوردید و ملت ایران پیروز شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha