• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403022619320
  • خبرنگار : 71404

رونمایی از کتاب «صدای تو، شخصیت تو» با حضور گویندگان مطرح

رونمایی از کتاب «صدای تو، شخصیت تو» با حضور گویندگان مطرح

کتاب «صدای تو، شخصیت تو» با موضوع بررسی و آموزش تکنیک های پرورش صدا صبح امروز و با حضور گویندگان و مجریان تلویزیون رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه و همزمان با هفته کتاب طی مراسمی با حضور جمعی از گویندگان و مجریان مطرح کشور و علاقمندان به حوزه صدا و گویندگی، از کتاب «صدای تو، شخصیت تو» در محل هتل بزرگ ارم تهران رونمایی شد.

سامان کجوری، نویسنده کتاب «صدای تو، شخصیت تو» درباره انتشار کتابش توضیح داد: در این کتاب صدای شخص از منظر روانشناسی اجتماعی و به عنوان یکی از مؤلفه‌های کلیدی و مهم شخصیت انسان مورد بررسی و مطالعه قرار داده شده است.

این گوینده و صداپیشه گفت: هدف اصلی در این کتاب کمک به همه علاقمندانی است که فارغ از جنس و کیفیت صدایشان بتوانند با انجام تمرین‌های کاربردی و عملی به کنترل احساسات منفی یا مثبت و نیز بعضی ویژگی‌های شخصیتی خود که در صدایشان به وضوح نمود پیدا می‌کند، پرداخته و بدین ترتیب همواره تصویری زیبا و خودخواسته در ذهن مخاطب به جای بگذارند.

وی بیان کرد: همچنین در این کتاب سعی شده تا تجربیات شخصی و آموخته‌های آکادمیک و حرفه‌ای به زبان ساده و روان در اختیار علاقه‌مندان به این هنر قرار گیرد تا مخاطب بعد از مطالعه کتاب و انجام کامل و درست تمرینات بتواند به آسانی کنترل صدای خود را در دست داشته و به کیفیت دلخواهش برساند.

در ادامه نصرالله مدقالچی، پیشکسوت عرصه دوبله و گویندگی ضمن تقدیر از نگارش کتاب فوق، اظهار کرد: امید است که با توجه به بیش از دو دهه سابقه فعالیت حرفه‌ای نگارنده در مقام گوینده و مجری این کتاب آموزشی برای علاقمندان راه‌گشا بوده و مسیر روشنی را برای آنها فراهم کند.

به گزارش ایسنا، کتاب «صدای تو، شخصیت تو» در ۲۳۰ صفحه و ۲۱ فصل شامل بررسی و آموزش تکنیک‌های پرورش صدا و فنون گویندگی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha