• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403022720111
  • خبرنگار : 71454

جدال یک زن روی پرده سینماها

جدال یک زن روی پرده سینماها

مراسم رونمایی وآغاز اکران فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ ها دویده اند» برگزار شد.

به گزارش ایسنا،آیین رونمایی و اکران ویژه فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» به نویسندگی و کارگردانی امیر اطهر سهیلی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شرف‌الدین شب گذشته (26اردیبهشت) توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و با حضور سازندگان اثر، هنرمندان سینما و اهالی رسانه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

فیلم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» به آخرین جدال یک زن برای نجات دادن زندگی خود و اطرافیانش می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، در ابتدای برنامه امیر اطهر سهیلی کارگردان «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ضمن تشکر از حضور مخاطبان گفت: قصه «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» قصه‌ای طولانیست و اینجا مجال آن نیست که از تک تک دوستانی که در این پروژه کنار من بودند و برای این پروژه بیشتر از من زحمت کشیدند نام ببرم. 

امیر اطهر سهیلی در ادامه افزود: دوستان و همکارانم از همان مرحله نوشتن فیلمنامه تا تدوین و صداگذاری بسیار تلاش کردند و زحمت کشیدند.

جدال یک زن روی پرده سینماها

او در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد: ما در حین ساخت این فیلم نه از حمایت مادی برخوردار شدیم و نه معنوی، یعنی نه پول و سرمایه وجود داشت و نه ارگانی از ما حمایت می‌کرد به نوعی نه مورد حمایت نئولیبرال سینما بودیم و نه بخش ایدئولوژیک آن، ولی سرشار از عشق بودیم. به قول یکی از دوستان وقتی این فیلم را می‌بینیم فضای پشت صحنه آن را کاملاً حس می‌کنیم و من فکر می‌کنم آنچه که شما در این فیلم می‌بینید عشق یک گروه همدل است که با تمام وجودشان زحمت کشیدند و تک تکشان، تمامشان را گذاشتند. 

امیر اطهر سهیلی در پایان سخنانش افزود: متشکرم از تمامی کسانی که تلاش کردند این فیلم اکران شود همینطور از گروه سینمایی هنر و تجربه که این مجال را می‌دهد تا بین بازی بزرگان سینما کارهایی که به اصالت سینما برمی‌گردند به اکران برسند و امیدوارم که فیلم را با تمام نقص هایی که دارد دوست داشته باشید.

جدال یک زن روی پرده سینماها

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha