• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403022820368
  • خبرنگار : 30190

فضای متفاوت شبکه سه با آغاز سریال کمدی و پایان «هفت سر اژدها»

فضای متفاوت شبکه سه با آغاز سریال کمدی و پایان «هفت سر اژدها»

تلویزیون با به روی آنتن بردن سریالی جدید در ژانر کمدی که از امشب ـ ۲۸ اردیبهشت ماه ـ در شبکه سه آغاز می‌شود، فضایی کاملا متفاوت با «هفت سر اژدها» را به مخاطب سریال‌های شبانه ارائه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، مجموعه تلویزیونی «هفت سر اژدها» که سه‌شنبه این هفته با پخش قسمت پنجاه و یکم به پایان رسید، با نمایش تعداد قابل توجهی قتل، یکی از خشن‌ترین محصولات تلویزیون در سال‌های اخیر بود که البته به تناسب ژانر و با لحاظ کردن درجه‌بندی سنی، این صحنه‌ها روی آنتن رفت.

حالا با پایان پخشِ این سریال، طنز تلویزیونی «بدل» به کارگردانی علیرضا مسعودی به عنوان جایگزین معرفی شده که بنا بر ژانر و داستان، بیننده را به فضایی کاملا متفاوت از «هفت سر اژدها» خواهد برد. «بدل» از امشب جمعه (۲۸ اردیبهشت ماه) هر شب حوالی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

طی ۵۱ قسمت سریال «هفت سر اژدها»، چگونگی به قتل رسیدن ۱۰ نفر از شخصیت‌های سریال به صورت مستقیم در قاب تلویزیون نمایش داده شد تا به طور میانگین، در هر پنج قسمت این سریال، کشته شدن یک شخصیت به تصویر کشیده شده باشد. البته تقریبا در همه این صحنه‌ها، هشدار رده‌بندی سنی +۱۳ در گوشه پایین صفحه درج شد.

فضای متفاوت شبکه سه با آغاز سریال کمدی و پایان «هفت سر اژدها»
سریال هفت سر اژدها

در این زمینه بخوانید: 

مجید واشقانی: هیچ بازیگری نیست که به ایفای نقش آقازاده مفسد بگوید نه!

«هفت سر اژدها» کدام آقازاده را تصویر می‌کند؟

خطوط قرمزی که «هفت سر اژدها» رد کرد

پاسخ صداوسیما به نظام پرستاری درباره سریال «هفت سر اژدها»

از دیگر نکات قابل توجه «هفت سر اژدها» در ایام پخش می‌توان به شمار زیادی ارجاعات این اثر به وقایع سیاسی و اقتصادی دهه‌های ۸۰ و ۹۰ اشاره کرد که بر اساس برخی جزییات، به نظر می‌رسید با تغییر نام، تعدادی از پرونده‌های فساد اقتصادی این سال‌ها را روایت می‌کند. برخی رسانه‌ها نیز با کنار هم گذاشتن این جزییات، از ارجاعات سیاسی این اثر رمزگشایی کردند.

در این سریال که تولیدی طولانی داشت، حمید صفت رپر مشهور زیرزمینی و شاهین فرهنگ روانشناس شناخته‌شده به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفتند و هم صفت رپ خواند و هم فرهنگ به بیان نکاتی در باب خانواده پرداخت. شکستن دیوار چهارم توسط یکی از شخصیت‌های سریال و ضبط تصاویری با حضور بازیگر زن بی‌حجاب در داخل مرزهای کشور، از جمله دیگر اتفاقات کم‌سابقه «هفت سر اژدها» بود که در شبکه‌های اجتماعی نیز بازتاب یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha