• سه‌شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۶ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8602-10496

بني‌اعتماد، سينايي، اسكويي، مختاري و...؛ شاهدان موج جديد هنر ايران به‌ شارجه مي‌روند

بني‌اعتماد، سينايي، اسكويي، مختاري و...؛
شاهدان موج جديد هنر ايران به‌ شارجه مي‌روند

خسرو سينايي، رخشان بني‌اعتماد، ابراهيم مختاري، مانيا اكبري، مهرداد اسكويي و مهوش شيخ‌الاسلامي با 9 فيلم طي سه هفته در فستيوال هنري ايرانيان در شارجه با عنوان «شاهدان موج جديد هنر ايرانيان» شركت مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار سينماي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در اين فستيوال هنري كه بخشي از آن به سينما اختصاص دارد، فيلم‌هاي «20‌انگشت» ، «دماغ به سبك ايراني»، «خانه مادري‌ام مرداب»، «ازپس برقع»، «پير حرا»، «مكرمه»، «روسري آبي» و «عروس آتش» از فيلمهاي اين فيلم‌سازان به نمايش درمي‌آيد.

اين فستيوال با همراهي گروه هنري دنا و با سرپرستي فرح اصولي از 10 تا 31 مي ـ 20 ارديبهشت تا 10 خرداد ماه در شارجه برپا مي‌شود و به ترتيب در تاريخ 20 ارديبهشت فيلمهاي «20انگشت» به كارگرداني مانيا اكبري و 21 همين ماه فيلمهاي «دماغ به سبك ايراني»، «خانه مادري‌ام مرداب» و «ازپس برقع» به كارگرداني مهرداد اسكويي را به نمايش مي‌گذارند.

در ادامه اين برنامه روز سيزدهم مي ـ 22 ارديبهشت ماه ـ فيلم «پيرحرا» به كارگرداني مهوش شيخ الاسلام و «مكرمه» به كارگرداني ابراهيم مختاري به نمايش درمي‌آيند.

چهاردهم مي ـ 23 ارديبهشت ماه ـ هم با فيلم «عروس آتش» به كارگرداني خسرو سينايي، پانزدهم مي ـ24 ارديبهشت ماه ـ فيلم «روسري آبي» به كارگرداني رخشان بني‌اعتماد و در شانزدهم مي ـ25 ارديبهشت ماه ـ فيلم «زينت» به كارگرداني ابراهيم مختاري فيلمهاي پاياني بخش سينمايي اين جشنواره هستند.

به گزارش ايسنا، در هفته‌هاي بعدي اين فستيوال هنري، طي روزهاي دوازدهم، سيزدهم و چهاردهم و 25 و 26 مي، كارگاه تئاتر كاغذي با سرپرستي سميرا سينايي برپا مي‌شود و اين كارگردان در روزهاي 21 و 23 مي هم نمايشهاي «آنكه در آينه است من نيستم»، «شهر خاكستري» و «كاغذ بازي» را به صحنه مي‌برد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha