• جمعه / ۸ مرداد ۱۳۸۹ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8905-03430.163114

معتمدآريا و ساخت مستند «هفت زني كه سينما را دوست دارند» «اين روزها سينما فقط نفس مي‌كشد تا زنده باشد»

معتمدآريا و ساخت مستند «هفت زني كه سينما را دوست دارند»
«اين روزها سينما فقط نفس مي‌كشد تا زنده باشد»

فاطمه معتمدآريا اين روزها مشغول آماده كردن مستندي به‌نام «هفت زني كه سينما را دوست دارند» است.

اين بازيگر سينماي ايران در گفت‌وگويي با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي روند ساخت اين مستند توضيح داد: اين مستند يك كار شخصي است و چندسالي است كه برروي آن كار كرده‌ام. اين كار هفت بخش دارد كه هم‌اكنون مشغول آماده‌سازي يكي از بخش‌هاي آن هستم.

وي همچنين درباره‌ي پيشنهاداتي كه در زمينه‌ي بازيگري دارد نيز گفت: براي حضور در پروژه‌هاي آقاي عياري و بهرام بهراميان صحبت‌هايي شده، ولي هنوز تصميم قطعي وجود ندارد اما هر دو طرف به همكاري علاقه‌مند هستيم.

معتمدآريا در پاسخ به سئوالي پيرامون شرايط اين روزهاي سينما تصريح كرد: سينما اين روزها التهاب‌زده است و شرايط طبيعي ندارد، بنابراين در حالت غيرطبيعي نمي‌توان به ايده‌آل‌ها فكر كرد. اين روزها سينما فقط نفس مي‌كشد تا زنده باشد.

متأسفانه تمام مراجع و مراكز سينمايي بحران زده‌اند و درحال اثبات خود هستند و به جاي آنكه بتوان بعد از 30 سال با قاطعيت درباره‌ي سينما حرف زد، همه به نقطه‌ي اول رسيده‌اند و مي‌خواهند همه‌چيز را از اول شروع كنند.

اين بازيگر سينما همچنين به تازگي از جشنواره‌ي «گرانادا»ي اسپانيا بازگشته است و در اين جشنواره براي‌ «فعاليت در ارتقاء حرفه‌اش» تقدير شده است و براي داوري در چند جشنواره‌هاي بين‌المللي هم دعوت دارد.

فاطمه معتدآريا درباره‌ي فعاليت‌هاي ديگرش نيز به ايسنا گفت:يكي از اعضاي هميشگي «محك» هستم و از ابتدا در اين موسسه‌ي خيريه عضو بودم و هنوز هم در زمينه‌ي كارهاي فرهنگي‌شان فعاليت مي‌كنم و همچنان با بنياد «مهرآفرين» همكاري دارم، به علاوه در بنياد كودك كه فعاليت‌شان متمركز بر بورس تحصيلي است، نيز هستم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha