• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91111811313

کاظم راست‌گفتار:‌ «نون خامه‌ای» متوقف است

کاظم راست‌گفتار:‌ «نون خامه‌ای» متوقف است

کاظم راست‌گفتار از توقف تولید پروژه‌ی «نون خامه‌ای» به دلیل آنچه مشکلات مالی در سازمان صداوسیما عنوان کرد، خبر داد.

کاظم راست‌گفتار از توقف تولید پروژه‌ی «نون خامه‌ای» به دلیل آنچه مشکلات مالی در سازمان صداوسیما عنوان کرد، خبر داد.

راست‌گفتار که سریالش با عنوان «نون خامه‌ای» از گزینه‌های پخش در نوروز امسال است، به خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، گفت: کار ما به دلیل مشکل مالی فعلا متوقف است، اما سازمان ما را ناامید نکرده و مهدی فرجی، مدیر شبکه یک نیز به من گفته است که می‌توانیم اسفند ماه بودجه بگیریم و کار را دوباره شروع کنیم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم این تعطیلی موقت و 10‌، 15 روزه است اما در عین حال روحیه‌ی کسانی را که برای کار خوب آمده بودند‌، تخریب می‌کند.

راست‌گفتار درباره‌ی روند پیشرفت «نون خامه‌ای» و اتفاقات منجر به توقف آن هم توضیح داد: در هر صورت این، فیلمنامه‌ای بود که چند سال روی آن کار شده بود خود من هم 18 سال روی فیلمنامه‌اش کار کرده بودم و گروه خوبی دور هم جمع کردیم. گروهی که حرفه‌یی و مسلط به کار است و در یک فضای امیدوارکننده و خوب کارمان پیش می‌رفت.

کارگردان «نون خامه‌ای» تصریح کرد: با اینکه آب و هوا در شهرک دفاع مقدس خوب نبود، کار ما پیش ‌می‌رفت ولی زمانی که فاز روستا تمام شد و باید به شهر می‌آمدیم، بازیگران جدیدی می‌خواستیم که قرارداد هم با آنها بستیم و‌ حتی تست گریم هم انجام شد، آماده کلید زدن بودیم که به دلیل بودجه گفتند فعلا دست نگه دارید.

او با تاکید بر اینکه توقف چند روزه‌ی «نون خامه‌ای» تاثیر منفی روی روحیه‌ی اعضای گروه خواهد گذاشت، گفت: خودمان را آماده کرده بودیم که یک کار قوی انجام دهیم، ولی با این اتفاق ضربه‌ی روحی بدی خوردیم.

به گزارش ایسنا، «نون خامه‌ای» قصه چند جوان علاقمند ورود به سینما یا تلویزیون است که به دلیل ناآشنایی با نحوه‌ی ورود به این عرصه، دچار ماجراهای زیاد و خنده‌دار می‌شوند. در حاشیه‌ی داستان به نگاه غلط و غیرمسؤولانه برخی از رسانه‌ها و عواقب مقالاتی که چاپ می‌کنند و یا برنامه‌هایی که پخش می‌کنند نیز پرداخته می‌شود.

حضور محمدرضا هدایتی در سه نقش، از نکات جالب این سریال است. ملیکا شریفی‌نیا در نقش گلنار، فریده دریامج در نقش گلنساء، علی اوسیوند در نقش سیف‌الله، بهنوش بختیاری در نقش غنچه، مریم سعادت در نقش اعظم، ساقی زینتی در نقش صنوبر و محمد سیلی در نقش اصلان از دیگر بازیگران «نون خامه‌ای» هستند.

این سریال را محمدرضا تخت‌کشیان تهیه‌کنندگی می‌کند و فیلمنامه‌ی آن را هم کاظم راست‌گفتار نوشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha