• یکشنبه / ۸ تیر ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 93040804420
  • خبرنگار : 71413

زندگینامه‌ی کامل «مارکز» سال 2017 به بازار می‌آید

زندگینامه‌ی کامل «مارکز» سال 2017 به بازار می‌آید

نویسنده‌ی انگلیسی زندگینامه‌ «گابریل گارسیا مارکز» اعلام کرد، مجموعه کامل زندگی این رمان‌نویس فقید کلمبیایی سال 2017 در سه جلد منتشر می‌شود.

نویسنده‌ی انگلیسی زندگینامه‌ «گابریل گارسیا مارکز» اعلام کرد، مجموعه کامل زندگی این رمان‌نویس فقید کلمبیایی سال 2017 در سه جلد منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «جرالد مارتین» که نگارش کتاب زندگی گابریل گارسیا مارکز را برعهده دارد، ‌در جدیدترین مصاحبه‌اش گفت، در سال 2017 مجموعه سه‌ جلدی «زندگی گارسیا مارکز» را در 2500 صفحه روانه‌ بازار کتاب خواهد کرد.

این نویسنده‌ انگلیسی در ادامه افزود: دارم به سه جلد که هر کدام 850 صفحه است فکر می‌کنم؛ اگرچه هر سه جلد در حال حاضر در قالبی تکمیل‌نشده در بازار وجود دارند.

بنابر اظهارات مارتین، نسخه‌ جدید کتاب زندگی «گابو» دربردارنده‌ بیش از 300 مصاحبه‌ای است که وی درباره‌ی خالق «صد سال تنهایی» انجام داده است.

در بخش‌های تکمیلی این اثر تقدیم نامه‌ای به قلم «فیدل کاسترو»، سیاستمدار کوبایی و دوست نزدیک مارکز کلمبیایی گنجانده شده است.

به گزارش ال یونیورسو،‌ مصاحبه‌هایی از «کارلوس فوئنتس»، نویسنده‌ی برجسته‌ی مکزیکی و «فیلیپه گونزالز»، رییس‌جمهور اسپانیا که با محوریت مارکز انجام شده هم در این کتاب‌ها آورده شده است.

گابریل گارسیا مارکز از بزرگترین چهره‌های ادبیات اسپانیولی‌زبان و آمریکای لاتین محسوب می‌شد که در سال 1982 به جایزه‌ی نوبل ادبیات دست یافت. وی به عنوان پیشتاز سبک رئالیسم جادویی شهرت داشت که در اثر ابتلا به سرطان غدد لنفاوی در بیمارستان شهر مکزیکوسیتی در 87 سالگی درگذشت.

«صد سال تنهایی» که نمونه بارز رئالیسم جادویی است، معروفترین اثر مارکز محسوب می‌شود. «پاییز پدرسالار»، «عشق سال‌های وبا»، «خاطره دلبرکان غمگین من» و «گزارش یک مرگ» از دیگر رمان‌های معروف این نویسنده‌ی برجسته هستند. آثار این نویسنده تاکنون به زبان‌های بسیاری ترجمه شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha