• یکشنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 94121610396
  • خبرنگار : 71381

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

مردم در انتخابات بلوغ سیاسی‌شان را نشان دادند

مردم در انتخابات بلوغ سیاسی‌شان را نشان دادند

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پیامی به مردم ایران به‌خاطر حضور باشکوه در انتخابات هفتم اسفند تبریک گفت.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پیامی به مردم ایران به‌خاطر حضور باشکوه در انتخابات هفتم اسفند تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسعود سلطانی‌فر در این پیام گفته است: از مردم شریف، متدین و همیشه در صحنه ایران اسلامی که در روز هفتم اسفند سال 1394 با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای حماسه‌ای بزرگ آفریدند تشکر می‌کنم.

وی با بیان این‌که مردم با حضورشان برگ زرین دیگری را در تاریخ سیاسی معاصر ایران رقم زدند، اظهار کرده است: مردم با مشارکت گسترده خود ثابت کردند که در یک رفراندوم بزرگ به نظام، دولت و حاکمیت خود اعتقاد دارند و می‌خواهند آینده خود را از طریق صندوق رای و با رای و نظری که می‌دهند شکل دهند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان این‌که پس از پایان رقابت‌ها، دوره رفاقت و همکاری آغاز می‌شود ادامه داده است: باید بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم و با تلاش و کوشش بیشتر و سرعت دادن به فرآیند توسعه کشور، پاسخ مناسبی برای حضور حماسی مردم داشته باشیم.

سلطانی‌فر با اشاره به این‌که در این دوره از انتخابات بلوغ سیاسی از مردم شاهد بودیم، افزوده است: فراز مهمی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران در انتخابات هفتم اسفند را شاهد بودیم که تحقق مردم‌سالاری دینی را نشان داد.

او با بیان این‌که شاهدیم که مبانی مردم‌سالاری دینی زودتر از آنچه فکر می‌کردیم در جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده است، گفته است: مردم با بلوغی که در این دوره از انتخابات به نمایش گذاشتند ان‌شاءالله همیشه حافظ نظام، دستاوردهای‌شان و خون شهدا هستند و با این حمایت می‌توانیم در فضای جدیدی که پس از اجرای برجام در کشور به‌وجود آمده است به فرآیند حرکت و توسعه کشور در ابعاد مختلف و حل مشکلات مربوط به معیشت و اشتغال و استقرار نظام تامین اجتماعی مطلوب کمک کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha