• چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 95031207338
  • خبرنگار : 71563

گلایه "خانم گل" لیگ برتر از بی‌مهری باشگاه ملوان

گلایه "خانم گل" لیگ برتر از بی‌مهری باشگاه ملوان

سارا قمی از بی مهری مسئولان باشگاه ملوان دلگیر است.

خانم گل پنج دوره لیگ برتر فوتبال بانوان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، ضمن ابراز نارضایتی از شرایط حاکم بر تیم ملوان تصریح داشت: 12 سال سابقه حضور در تیم ملوان را دارم و هشت سال است که تیم در لیگ برتر حضور دارد. در این مدت پنج دوره خانم گل لیگ برتر شدم رکوردی که نه تنها در بانوان شکسته ام حتی در مردان کسی موفق به ثبت این رکورد نشده است. پنج ماه از اتمام لیگ برتر گذشته است نه تنها از لحاظ مالی حمایت نشده ام حتی مسئولان از یک پیام تبریک در سایت شخصی باشگاه نیز دریغ کرده‌اند و این نهایت بی مهر ی است.

قمی با بیان اینکه شرایط مالی باشگاه افتضاح است افزود: شرایط مالی باشگاه اصلا خوب نیست و تنها کمتر از 20 درصد مبلغ قرار دادها پرداخت شده است. پنج – شش سال است که از سوی تیم های دیگر پیشنهادات مالی بهتری دارم ولی به خاطر عرقی که به ملوان داشتم از تمام آنها چشم پوشی کردم و با رقم پایین قرارداد در این تیم ماندم ولی متاسفانه همان مبلغ نیز پرداخت نشد. من در شرایط سنی قرار دارم که باید به استقلال مالی دست یابم. نمی توانم از خانواده ام تقاضا کنم من را حمایت کنند.

او بی مهری مسئولان و عدم حمایت مالی را دلیل خداحافظی خود از تیم ملوان اعلام کرد و افزود: از عراق که بازگشتم به باشگاه مراجعه کردم تا رضایت نامه ام را دریافت کنم ولی پس از گذشت 10 روز معطلی به اجبار از مراجع قانونی اقدام کردم و در سازمان لیگ به صورت یک طرفه قرارداد خود را با ملوان فسخ کردم.

وی در ادامه افزود: لیگ عراق مانند ایران حرفه ای نیست و در حد تورنمنت برگزار می شود. قرار داد داخلی با این تیم ندارم و به محض بازگشت از تیم عراقی قرارداد خود را با تیم بم خواهم بست.

قمی با اشاره به مجموعه افتخارات باشگاه ملوان که از طریق دختران فوتبالیست کسب شده است خاطر نشان کرد: 8-9 جام را به دست آورده ایم و ویترین افتخارات باشگاه را بانوان ملوان پر کرده اند ولی متاسفانه بی مهری مسئولان شامل حال ما شد. وقتی که نمی توانند کاپیتان تیم را حفظ کنند چطور می خواهند تیم را برای سال آینده حمایت کنند. قطعا شرایط تیم در سال آینده سخت تر خواهد شد. ما در شرایط سخت عنوان نایب قهرمانی را کسب کردیم.

او مدعی است که نمی توانند تیم بانوان ملوان را منحل کنند و اظهار داشت: تیمی که 12 سال در لیگ حضور دارد که 8 سال از آن سابقه حضور در لیگ برتر است را نمی توانند منحل کنند. مطمئنا تیم بانوان تنها تیمی است که واقعا هواداران زیادی در انزلی و استان گیلان دارد و نام ملوان را بالا برده است. بعید می دانم بتوانند این تیم را منحل کنند ولی شرایط برای تیم سخت تر خواهد شد.

کاپیتان تیم ملوان، خداحافظی ایراندوست از فوتبال را شوک بزرگ خواند و گفت: دو روز پیش خداحافظی خود از ملوان را اعلام کردم و ایراندوست مطلب خداحافظی من را در صفحه اجتماعی‌اش قرار داد و 24 ساعت پس از آن ایراندوست از فوتبال خداحافظی کرد. این شوک بزرگ و ناراحت کننده ای بود. متاسفم برای مسئولان که نتوانستند حمایت کنند.

بازیکن تیم فوتبال بانوان در ادامه درباره عدم برنامه ریزی و ضعف مدیریتی گفت: چطور تیمی که با تمام مشکلات موجود می تواند مقام کسب کند، بازیکن و مربی خود را از دست می دهد؟ دلیلی جز عدم مسئولیت و ضعف برنامه ریزی ندارد. مگر هزینه تیم بانوان چقدر است؟ ملوان تیم ریشه دار و پر از ویترین افتخارات است. برنامه ای برای بانوان در دست نیست.

خانم گل پنج دوره لیگ برتر فوتبال در پایان گفت: از اصحاب رسانه تشکر می کنم. اگر حمایت مسئولین را نداریم اما رسانه صحبت ها و مشکلات ما را منتشر می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha